اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تداوم تلاش راهداران گیلانی برای بازگشایی هفت محور روستایی از برف

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه همچنان تلاش راهداری برای بازگشایی راه‌ها از برف ادامه دارد، گفت: همچنان هفت محور روستایی در سیاهکل، رودبار و رودسر مسدود است.

تداوم تلاش راهداران گیلانی برای بازگشایی هفت محور روستایی از برف

فریبرز مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه همچنان راهداران استان در حال برف‌روبی شریان‌های اصلی استان هستند، اظهار کرد: تاکنون یک هزار و 482 کیلومتر از راه‌های استان برف‌روبی شده‌اند.

وی با اشاره به حجم بالای برف‌روبی انجام شده در استان از آغاز بارش برف تاکنون، گفت: تاکنون پنج میلیون و 237 هزار و 250 مترمکعب برف از راه‌های استان کنار زده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه همچنان برف‌روبی در معابر برخی از شهرستان‌ها ادامه دارد، گفت: برف‌روبی در برخی از راه‌های روستایی شهرستان‌های سیاهکل، رودبار و رودسر همچنان ادامه دارد.

مرادی با اعلام اینکه در حال حاضر هفت محور روستایی در گیلان مسدود است، بیان کرد: دو محور مسدود ذر شهرستان سیاهکل، یک محور روستایی در رودبار و چهار محور روستایی در شهرستان رودسر همچنان مسدود است اما تلاش‌ها برای بازگشایی توسط راهداری ادامه دارد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول