اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پایان بلاتکلیفی تکواندو مازندران / نفجم سکاندار تکواندو مازندران شد

بعد از ماه‌ها بلاتکلیفی، مجمع انتخاباتی هیأت تکواندو استان ساعت ۱۱ روز یکشنبه هفتم دی ماه در سالن زرهون اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد.

پایان بلاتکلیفی تکواندو مازندران / نفجم سکاندار تکواندو مازندران شد

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی| سرانجام بعد حدود سه سال بلاتکلیفی سرانجام تکلیف هیات بزرگ تکواندو مازندران مشخص شد و فیض‌الله نفجم با کسب ۱۷ رای از ۱۷ رای ماخوذه به‌عنوان رئیس هیأت تکواندو مازندران انتخاب شد.

امروز در اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران، مجمع انتخاباتی هیأت تکواندو استان مازندران برگزار شد و سرانجام تکواندوی پر مدال مازندران رئیسش را شناخت. 

مجمع انتخاباتی هیأت‌ تکواندو استان ساعت ۱۱ امروز هفتم دی ماه در سالن زرهون اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد و هشت کاندیدای مجمع انتخابات هیأت‌ تکواندو برای نشستن بر کرسی پست ریاست با یکدیگر رقابت کردند. 

فیض‌الله نفجم، حسن امینی، قربانعلی براری، مجید حبیب‌زاده مرزونی، احمد رشوندی، محمد زمانی، افشین میارکانی و سعید نجفدری هشت کاندیدای انتخاباتی به منظور کسب عنوان ریاست هیات تکواندو استان مازندران بودند که آقایان امینی، رشوندی و براری و نجفدری در این مجمع به نفع نفجم انصراف دادند.

فیض‌الله نفجم به‌عنوان قهرمانان این رشته و به‌عنوان پیشکسوت ورزش مازندران در دوره گذشته نیز با وجود عدم حضورش به‌عنوان کاندید در مجمع، با رای قاطع اعضای مجمع همراه بود که همگان را شوکه کرده بود. 

همین موضوع سبب شده بود، تکواندو چند سالی را به‌صورت سرپرستی مدیریت شود و حالا خانواده بزرگ تکواندو مجدد نفجم را فراخواندند.

فیض‌الله نفجم در سوابقش، سر مربی‌گری تیم ملی نوجوانان ایران و سر مربی تیم ملی بانوان و آقایان استرالیا را در کارنامه دارد.

نفجم ۱۳ سال عضو تیم ملی ایران بوده و در اسپانیا کاپیتان تیم ملی بوده است، وی پر افتخارترین تکواندو کار وزن اول تاریخ ایران است و هم‌اکنون به‌عنوان عضو شورای فنی فدراسیون در فدراسیون تکواندو فعالیت دارد. 

وی همچنین به مدت هشت سال ریاست هیأت تکواندو استان مازندران را به عهده داشت، وی در حال حاضر سمت ریاست تربیت بدنی جمعیت شاهد و ایثارگر استان مازندران را عهده‌دار است‌.

یکی از دلایل استقبال خانواده بزرگ تکواندو به حضور مجدد نفجم را می‌توان به اقدامات خوب صورت گرفته در زمان ایشان عنوان کرد. 

در دوره ریاست نفجم،  پدیده‌های چون فرزان عاشورزاده به عنوان سونامی تکواندو جهان،  ابوالفضل یعقوبی به عنوان پدیده غیرقابل پیش‌بینی، زهرا پوراسماعیل سنگین وزن مدال‌آور جهانی نونهال و نوجوان و قهرمانی‌های بی‌نظیر استانی در رقابت‌های قهرمانی کشور طی سال‌های متمادی و همچنین برگزاری رقابت‌های بین‌المللی جام فجر و جام باشگاه‌های آسیا در مرکز استان مازندران و برگزاری بزرگ‌ترین همایش همدلی و اتحاد خانواده تکواندو طی سه سال متمادی که شاهد بزرگ‌ترین جمعیت خانواده تکواندو در سال ۹۴ در سالن سید رسول بودیم. 

رئیس فدراسیون به عنوان رئیس مجمع، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان به عنوان نایب رئیس مجمع، نماینده آموزش و پرورش مازندران، پنج کاندیدای روسا هیأت‌ تکواندو شهرستان، نمایندگان داوران، مربیان، ورزشکاران و باشگاه‌ها (آقایان و بانوان) به‌عنوان اعضای رسمی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل سالن جلسات اداره کل حضور داشتند و در رای‌گیری شرکت کردند. 

محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این مجمع اظهار کرد: از همه کاندیدا حاضر تشکر می‌کنم و بدانید که کار کردن و مدیریت در این رشته سخت و دشوار است و نیاز به کار و تلاش شبانه‌روزی دارد. 

پولادگر مازندران را یک نعمت برای ورزش کشور دانست و افزود: این انتخاب یک انتخاب هوشمندانه بود چون رئیس انتخاب شده ویژگی‌های خوبی دارد، این استان بسیار مستعد برای تمام رشته‌های ورزشی است و اگر کم توجهی به ورزش مازندران شود، کفران نعمت خواهد بود. 

پولادگر با بیان اینکه تکواندو مازندران همواره برند بوده است، گفت: در همه این سال‌ها جایگاه تکواندو مازندران جزو پنج استان برتر کشور بوده است به همین دلیل، تلاش‌ها این بود که گزینه‌های خوب و قدرت‌مندی برای ریاست این هیات داشته باشیم و همین موضوع حساسیت‌ها را بالا برد. 

رئیس فدراسیون تکواندو در ادامه گفت: دوران انتخابات تمام شده است و اکنون همه باید همدل و هم‌صدا باشیم و از فضای چندگانگی در تکواندو فاصله گرفته شود چراکه تکواندو مازندران قدرت‌مند است.

وی از اعضای مجمع استان خواست، تا ضمن نظارت بر عملکرد هیأت، در کنار رئیس هیأت تکواندو باشند و برای مرتفع شدن مشکلات و حرکت رو به جلو تکواندو به رئیس جدید کمک کنند.

دکتر رنگرز نیز در حاشیه انتخابات این مجمع، با تبریک به آقای نفجم گفت: امیدوارم با حمایت اعضای مجمع و ایجاد فضای همدلی شاهد رشد و توسعه بیش از پیش تکواندو باشیم چرا که مازندران قطب این رشته ورزشی است و باید در جایگاه واقعی خود قرار گیرد. 

رنگرز افزود: رئیس هیأت تکواندو باید در پروسه ۴ ساله پیش رو برنامه محور باشد تا تکواندو مازندران در رتبه یک کشور قرار گیرد، امیدواریم در پی این انتخابات شاهد رشد سریع‌تر و قدرت‌مندتر شدن این رشته در مازندران باشیم.

فیض‌الله نفجم نیز در حاشیه این مجمع اضافه کرد: استان مازندران ستون اصلی فدراسیون تکواندو است، بیش از ۷۰ درصد عنوان‌های کسب شده در تیم ملی برای مازندران بوده است و ورزشکاران و قهرمانان خوبی در شته تکواندو داریم که افتخار استان هستند. 

وی افزود: دو خانه تکواندو در دست احداث داریم که باید تجهیز شوند و ده درصد باقی مانده‌اش انجام شود. 

نفجم ادامه داد: تکواندو در چند سال اخیر افتخارات زیادی داشتیم و با کمک دکتر رنگرز و دکتر پولادگر تکواندو مازندران افتخار استان و بازوی اصلی تکواندو کشور خواهیم بود.

به گزارش فارس؛ در این مجمع بعد از چند سال سرپرست نشینی، فیض‌الله نفجم به‌عنوان رئیس جدید هیأت‌ تکواندو استان برای چهار سال آتی انتخاب شد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول