اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پیشنهاد تدوین بانک اطلاعاتی جامع ویژه معتادان متجاهر در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی بر لزوم ایجاد یک بانک اطلاعاتی در مورد معتادین متجاهر استان تاکید کرد و گفت: از همه ظرفیت‌های استان باید در راستای اشتغال و توانمندسازی معتادین متجاهر استفاده شود.

پیشنهاد تدوین بانک اطلاعاتی جامع ویژه معتادان متجاهر در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: نیازهای حوزه مبارزه با مواد مخدر باید بعد از احصاء، اولویت بندی شده و برای آن‌ها تصمیمات مقتضی اتخاذ شود.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت‌های موجود استان برای ساماندهی معتادین متجاهر، گفت: با کمک همه دستگاه‌های دولتی و نهادهای حمایتی می‌توانیم هر چه سریع تر معتادین متجاهر را ساماندهی کنیم.

وی به ضرورت وجود بانک اطلاعات جامع ویژه معتادین متجاهر برای اتخاذ برنامه‌ریزی‌های اثربخش و کاربردی اشاره کرد و افزود: تدوین بانک اطلاعاتی جامع با بهره‌گیری از ظرفیت همه دستگاه‌های ذی‌ربط برای غربالگری و پالایش معتادین متجاهر ضروری است.

معتمدیان بر مشارکت مردم در ساماندهی معتادین متجاهر تاکید کرد و افزود: ظرفیت‌های مردمی و خیرین از جمله سمن‌ها در این زمینه بسیار تاثیرگذار بوده و به عنوان یک پشتوانه مردمی می‌تواند به کار گرفته شود.

استاندار خراسان رضوی در خصوص توانمندسازی و اشتغال معتادین متجاهر گفت: متوقف کردن اقدامات حمایتی از معتادین متجاهر بعد از درمان باعث می‌شود چرخه رسیدگی بارها تکرار شود، لذا باید ضمن استفاده از تجربیات الگوهای موفق، از ظرفیت آموزش درحوزه مشاغل کوتاه مدت سازمان فنی و حرفه ای و ایجاد اشتغال توسط دیگر حوزه‌ها مانند شهرداری استفاده شود.

انتهای پیام/70039

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول