اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

نوسازی دو شیرخط اصلی بدون اعمال قطع آب در شهر

مدیر امور آب و فاضلاب شهر قم از تعویض و نوسازی دو شیر خط بروی خطوط آبرسانی اصلی شهر قم در کمتر از یک هفته و بدون قطع آب خبر داد.

نوسازی دو شیرخط اصلی بدون اعمال قطع آب در شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مجتبی وزین افضل با اشاره به انجام مانورهای مستمر بر روی شیرآلات خطوط آبرسانی شهر گفت: در این مانورها کارایی شیرآلات با دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد و نسبت به رفع اشکالات احتمالی اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه در یکی از مانورهای اخیر، خرابی و عدم قطع کامل آب توسط دو شیر اصلی بر روی خط هزار یزدان و 800 میلی‌متر علی‌آباد گزارش شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه این شیرها در  آب‌گیری مخزن یزدان و تأمین آب شهر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند تعویض و نوسازی آن‌ها در دستور کار قرار گرفت.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر قم با بیان اینکه در صورت عدم کارکرد درست شیرآلات موجود بر روی خط هزار یزدان و 800 ملی متر علی‌آباد در مواقع بحران، مجبور به قطع محدوده وسیعی هستیم، یادآور شد: در همین راستا در کمتر از یک هفته و با هزینه‌ای افزون بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال این شیرآلات تعویض شد.

وی با اشاره به اینکه با اقدامات فنی و مهندسی صورت گرفته تعویض این شیرآلات بدون قطع آب شهر انجام شد، خاطرنشان کرد: با توجه به مسدود بودن ورودی شهری از سمت جعفریه، زمان فعلی مناسب‌ترین زمان برای انجام این پروژه بدون اعمال محدودیت‌های ترافیکی بود که بدون وقفه و با خرید اجناس مورد نیاز به سرعت به پایان رسید.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول