اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

توزیع ۵۳۰ بسته معیشتی از نیات واقفین در تویسرکان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تویسرکان از تهیه و توزیع ۵۳۰ بسته معیشتی از ابتدای سال تاکنون از محل نیات واقفین در این شهرستان خبر داد.

توزیع ۵۳۰ بسته معیشتی از نیات واقفین در تویسرکان

مهدی محمدظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به توزیع بسته معیشتی در چهار مرحله در قالب طرح «کمک مومنانه و شهید سلیمانی» از ابتدای سال تاکنون در شهرستان اظهار کرد: مرحله اول ۸۰ بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان و مرحله دوم ۱۴۰ بسته معیشتی به مناسبت دهه وقف با صرف ۹۶ میلیون تومان و مرحله سوم ۱۱۰ بسته با صرف ۳۳ میلیون تومان بین افراد نیازمند و آسیب‌دیده‌های از کرونا توزیع شد.

وی از تهیه و توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی با صرف مبلغ ۸۱ میلیون تومان در روزهای اخیر در سطح شهرستان تویسرکان خبر داد و گفت: ۹ گوسفند به منظور تأمین گوشت بخشی از این بسته‌های معیشتی ذبح شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان محتوای بسته‌های معیشتی شامل گوشت، برنج، ماکارونی و روغن دانست و خاطرنشان کرد: بسته‌های معیشتی توسط شورای خیریه و مراکز افق بقاع متبرکه اداره اوقاف شهرستان تویسرکان بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا توزیع می‌شود.

وی منابع مالی تامین بسته‌های معیشتی را از محل نیات واقفین اعلام کرد و افزود: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در قالب طرح‌های کمک مومنانه و شهید سلیمانی با هدف اجرای امینانه واقفین صورت می‌گیرد.

محمدظاهری با بیان اینکه با توجه به شرایط ایجاد شده به خاطر شیوع ویروس کرونا اجرای روضه‌خوانی، تعزیه‌ و عزاداری ائمه اطهار(ع) مهیا نیست یادآور شد: برهمین اساس نیات خیرات و روضه‌خوانی که متعلق به تعدادی از موقوفات در شهرستان می‌شود، با اخذ مجوز از سازمان اوقاف و امور خیریه در قالب بسته‌های معیشتی اجرا می‌کنیم.

انتهای پیام/۸۹۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول