اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

310 بار سفر ترامپ به باشگاه‌های گلف خود در دوران ریاست‌جمهوری

رئیس جمهور آمریکا در حالی ایام کریسمس را در یکی از باشگاه‌های گلف خود در آمریکا سپری کرد که طرح حمایت مالی کرونای این کشور همچنان در انتظار امضای وی قرار دارد.

310 بار سفر ترامپ به باشگاه‌های گلف خود در دوران ریاست‌جمهوری

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا امروز، یکشنبه سرانجام بازی گلف در باشگاه بین‌المللی گلف خود در ایالت فلوریدا را رها کرد و از باشگاه خارج شد.

این چهارصد و بیست‌وسومین سفر ترامپ به یکی از املاک خود در دوره ریاست جمهوری چهارساله‌اش به شمار می‌آید که در این بین وی سیصد و ده بار به یکی از باشگاه‌های گلف خود رفته است.

سفر ترامپ به باشگاه گلف خود در ایالت فلوریدا در حالی صورت می‌گیرد که وی همچنان از امضای طرح حمایت مالی کرونایی خودداری می‌کند.

ترامپ با ادعای اینکه طرح مشترک ۲.۳ تریلیون دلاری قانون‌گذاران دموکرات و جمهوری‌خواه، کمک کافی به و یکسانی به همه مردم آمریکا نمی‌کند، همچنان از امضا و تبدیل کردن آن به قانون سر باز می‌زند.

این طرح بودجه عظیم قرار است ۸۹۲ میلیارد دلار منابع مالی در اختیار آمریکایی‌هایی قرار بدهد که به دلیل شیوع ویروس کرونا، شغل خود را از دست داده و هم‌اکنون در حال بهره‌مند شدن از مزایا و بیمه بیکاری کرونایی هستند که قرار است در تاریخ ۲۶ دسامبر (پایان روز شنبه به وقت محلی) منقضی شود. طرح مذکور همچنین ۱.۴ تریلیون دلار به دولت واشنگتن اعطا می‌کند تا هزینه‌های معمول را پرداخت نماید.

رویترز بر اساس داده‌های وزارت کار آمریکا گزارش داد که بدون امضای ترامپ پای این طرح، حدود ۱۴ میلیون آمریکایی مزایا و بیمه بیکاری دوران کرونا را از دست می‌دهد و همچنین بخشی از دولت فدرال ایالات متحده نیز از روز سه‌شنبه تعطیل خواهد شد، مگر اینکه کنگره دوباره بر سر بودجه موقت توافق کند.

یک منبع مطلع به این خبرگزاری گفت که مخالفت ترامپ با طرح حمایتی کرونا، بسیاری از مقامات کاخ سفید را متحیر کرده و اعتراض مکرر وی به این طرح، امیدها از امضا شدن آن را از بین برده است.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول