اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

پایان ناپیدای چشم انتظاری/ فریبا؛ کودکی که 27 سال پیش ناپدید شد

«فریبا» دختربچه‌ای 5 ساله که 27 سال پیش به قصد بازی کردن از منزل خارج و به طرز رمزآلودی ناپدید شد و خانواده‌اش را در چشم انتظاری محض قرار داد. ناپدید شدن فریبا در حالی رخ داد که هنوز کسی نمی‌داند که چه سرنوشتی برای این دختربچه رقم خورده است.

پایان ناپیدای چشم انتظاری/ فریبا؛ کودکی که 27 سال پیش ناپدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، «فریبا» کودک پنج ساله‌ای که 27 سال پیش در کوچه‌های روستای فاطمیه از توابع شهرستان ایلام به صورت مبهم و راز آلود ناپدید شد؛ نه کسی او را دید، نه سرنخی از او پیدا شد و نه حتی رد و نشانه‌ای از خود به جا گذاشت؛ سرنوشتش معمایی ماند و خانواده‌ هم چشم انتظار یک سرنخ کوچک مانده‌اند. 

بی‌خبری و انتظار تلخ سهم خانواده‌ی این کودک شد؛ معمولا سرنوشت کودکان گمشده یا پایانی تلخ دارد یا شیرین؛ اما برای این کودک بعد از گذشت بیست و هفت سال کماکان پایانی وجود ندارد. 

فریبا بگرضایی کودکی است که 27 سال پیش در عرض چند ثانیه ناپدید شد و خانواده‌اش را بین امید و ناامیدی با انتظاری زجرآور تنها گذاشت.

فریبا برای بازی به کوچه رفته بود اما دیگر بازنگشت

مادر فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: روز از نیمه گذشته بود فریبا برای بازی با دوستانش به کوچه رفت؛ مدتی بعد به دنبال او رفتم تا بگویم به منزل بیاید اما او را در کوچه ندیدم.

وی در حالی که اشک چشمانش سرازیر شده بود، افزود: دوستانش متوجه نبودِ فریبا نشده بودند و از او خبری نداشتند؛ وحشت کردم و تمام منطقه را به دنبالش گشتم؛ از همه سراغ دخترم را می‌گرفتم، هیچ کسی از او خبری نداشت؛ همسایه‌ها در اطرافم جمع شدند؛ همگی به دنبالش گشتیم اما نشانی از او پیدا نکردیم.

مادر فریبا گفت: در روزنامه آگهی گمشده چاپ کردیم؛ به کمک برادران و اقوام تمام شهرهای و استان‌های اطراف را گشتیم؛ از شهرستان‌های استان خودمان تا شیراز، همدان و تهران به دنبال او رفتیم اما فریبایی وجود نداشت.

وی تصریح کرد: چندین سال است که چشم انتظار دخترم هستم؛ شب و روز برای من تفاوتی ندارد؛ لحظه‌ای نیست که به دخترم فکر نکنم، تنها آرزویم دیدن او است؛ از همه‌ی مردم خواهشمندم اگر نشانی از او پیدا کردند ما را خبر کنند و به این چشم انتظاری پایان دهند.

دنیای مجازی امید ما را برای یافتن فریبا تازه کرد

طاهره بگ‌رضایی خواهر بزرگتر فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: فریبا خواهر کوچک من بود؛ او متولد پنجمین روز از مرداد 67 است؛ 27 سال پیش زمانی که فقط 5 سال داشت، یعنی در تاریخ 29 شهریور 72 به قصد بازی کردن از خانه خارج شد اما دیگر بازنگشت.

وی افزود: زمانی که خواهرم از خانه بیرون رفت؛ یک لباس آبی به تن داشت؛ از زمان کودکی فریبا عکسی نداریم؛ اما به یکی دیگر از خواهرانم شباهت داشت.

خواهر فریبا در ادامه گفت: آن زمان خیلی به دنبال او گشتیم؛ تمام شهرستان‌های اطراف را از کردستان گرفته تا تهران و کرمانشاه را با کمک مراجع قضایی در پی او بودیم حتی در روزنامه کیهان صفحه 18 نیز آگاهی زدیم ولی هیچ نتیجه‌ی نگرفتیم.

وی با بیان اینکه مادرم از لحاظ روحی آسیب دیده است، گفت: از مردم و هر کسی که می‌تواند ما را یاری دهد تقاضا می‌کنیم که اگر فریبا را دیده و از او خبر دارد، بگوید تا ما را از این چشم انتظاری دور کند؛ آن زمان فضای مجازی وجود نداشت اما با توجه به وجود فضای مجازی از مردم کشور درخواست دارم اگر در این باره خبری دارند، به ما اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ 9708/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول