اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

لزوم ساماندهی،ثبت و کنترل دقیق تردد شناورهای صیادی در کنارک

فرماندار کنارک گفت: برای ارتقای بهره وری و کنترل ایمنی اسکله‌های صیادی اداره کل شیلات استان سیستان و بلوچستان نسبت به ساماندهی،ثبت و کنترل دقیق تردد شناورهای صیادی به اسکله های سطح شهرستان اقدام کند.

لزوم  ساماندهی،ثبت و کنترل دقیق تردد شناورهای صیادی در کنارک

به گزارش خبرگزاری فارس از کنارک، حمیدالدین یوسفی فرماندار شهرستان کنارک در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با بررسی ابعاد آتش سوزی تعدادی از شناورهای صیادی در اسکله صیادی کنارک در حضور اعضای ستاد پیشگیری بحران، اظهارکرد: در همان دقایق اولیه آتش سوزی و اطلاع وقوع حادثه تیم آتش نشانی شهرداری به همراه آتش نشانی نیروی هوایی و دریایی کنارک، منطقه  آزاد چابهار و نجات حریق بنادر به محل اعزام تا از گسترش  آتش به سایر بخشهای اسکله از جمله مخازن سوخت  جلوگیری شود.

فرماندار کنارک گفت: متاسفانه سه فروند لنج صیادی به صورت کامل  متلاشی و یک فروند دیگر  بصورت جزئی آسیب دیده  که پس از مهار حریق این فروند لنج صیادی به محلی امن انتقال یافت.

یوسفی افزود: اداره کل شیلات استان، قبل از صدور مجوز صیادی تمامی موارد ایمنی از جمله کپسول آتش نشانی، بکارگیری مسئول ایمنی  در شناور را مورد بررسی قرار دهد.

وی با بیان اینکه با آموزش و توانمند سازی ملوان و نیروهای مستقر در شناور می‌توان از حوادث و سوانح پیشگیری کرد افزود: برای ایمنی بیشتر و حراست از اموال صاحبان شناور بایستی تدابیری اتخاذ تا از انجام هر گونه تعمیرات در اسکله های صیادی ممانعت گردد.

وی استقرار نیروهای اموزش دیده و تجهیز امکانات اطفاء حریق  را مورد تاکید قرار داده و بیان کرد: اداره کل شیلات و  شهرداری بندر کنارک  این مهم را مورد توجه قرا داده و عملیاتی کنند.

انتهای پیام/۳۱۳۹/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول