اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های زمستانی آنلاین فرهنگی و هنری ویژه کودکان و نوجوانان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی از آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های زمستانی آنلاین فرهنگی و هنری ویژه کودکان و نوجوانان استان خبر داد.

آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های زمستانی آنلاین فرهنگی و هنری ویژه کودکان و نوجوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌شرقی، علی بینش با اشاره به استقبال گسترده خانواده‌ها از کارگاه‌های فرهنگی و هنری آنلاین اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا به منظور ایجاد فضایی بانشاط و آرامش ذهنی کودکان و نوجوانان در دوران قرنطینه فعالیت‌های فرهنگی هنری کانون به صورت آنلاین تداوم یافته است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در عین حال افزود سامانه kpf.ir در حال حاضر خدمات متنوعی را در بخش‌ آموزش‌های مجازی با موضوعات جذاب فرهنگی هنری برای کودکان و نوجوانان عزیز ارائه می‌کند.

وی با اشاره به تدارک گسترده برای اجرای کارگاه‌های آنلاین در فصل زمستان تاکید کرد: برای فصل زمستان ۲۸ عنوان کارگاه برخط فرهنگی هنری و ادبی تدارک دیده شده است که به نسبت فصل پاییز از رشد ۵۰ درصدی برخوردار است.

 بینش، حضور کودکان و نوجوانان سراسر استان در این کارگاه‌ها را علاوه بر شناسایی و پرورش استعدادهای آنان، موجب افزایش روحیه، ایجاد نشاط و شادابی و انگیزه برای فعالیت‌های درسی برشمرد.

مدیرکل کانون داستان‌نویسی، نوشتن خلاق، قصه‌گویی، نجوم، بازیگری، فن بیان، حال خوش زندگی، نقاشی، سفال، کاردستی، صنایع‌دستی، خوشنویسی و موسیقی ارف را در سطوح مقدماتی، متوسط و پیشرفته از مهم‌ترین عناوین کارگاه‌های آنلاین فصل زمستان عنوان کرد.

گفتنی است، مهلت ثبت.نام کودکان و نوجوانان در کارگاه‌های برخط در زمستان تا ۱۷ دی ماه است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه asharghi.kpf.ir نسبت به انتخاب عناوین و زمان حضور در این کارگاه ها اقدام کنند.

 

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول