اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

جریمه بیش از 185 هزار راننده متخلف کرونایی در البرز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز با اشاره به اینکه محدودیت‌های کرونایی در استان همچنان ادامه خواهد داشت، گفت: از ابتدای اجرای طرح تا کنون 185 هزار و 624 راننده ای که خارج از ساعت در سطح شهر تردد داشتند مشمول جریمه 200 هزار تومانی شدند.

جریمه بیش از 185 هزار راننده متخلف کرونایی در البرز

غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: منع تردد شبانه در استان البرز همچنان دامه دارد و این روند تا اعلام تصمیم جدید ستاد ملی کرونا ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز با بیان اینکه کرج همچنان وضعتی نارنجی دارد، ادامه داد: این محدودیت از ساعت 9 شب تا 4 صبح روز بعد ادامه خواهد داشت.

این مقام مسؤول ضمن تشکر از همراهی مردم استان البرز، افزود: از ابتدای اجرای طرح تا کنون 185 هزار و 624 راننده ای که خارج از ساعت در سطح شهر تردد داشتند مشمول جریمه 200 هزار تومانی شدند.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر دوربین‌های سطح شهر مأموران نیز برای اجرای محدودیت‌ها در شهر مستقر بودند،گفت: در این ایام هزار و 453 نفر با پلاک مخدوش در شهر تردد داشتند که شناسایی و اعمال قانون شدند.

رئیس راهنمایی و رانندگی استان البرز تصریح کرد: همچنین 484 فقره خودرو فاقد پلاک بودند که به دلایل مختلف از جمله تصادف پلاک خود را پشت شیشه خودرو قرار داده بودند، این افزاد نیز اعمال قانون شدند.

به گفته این مقام مسؤول 22 نفر از شهروندان دستکاری عمدی در اعداد و ارقام پلاک خود داشتند که این اقدام جرم محسوب شده و افراد به مراجع قضایی اعزام شدند، طبق قانون این افراد موظف به پرداخت جریمه پلاک شخصی خود و پلاک دستکاری شده هستند. 

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول