اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اجرای ۱۰۰ ویژه برنامه سالروز شهادت سردار دلها در جهرم

فرمانده سپاه جهرم از برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه مردمی توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در اولین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی در شهرستان جهرم خبر داد.

اجرای ۱۰۰ ویژه برنامه سالروز شهادت سردار دلها در جهرم

غلامعلی احمدی جابری در گفت وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ برنامه متنوع توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان جهرم، به منظور بزرگداشت اولین سالگرد شهادت فرماندهان جبهه مقاومت برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه ترس استکبار جهانی از فرمانده‌هان جبهه مقاومت به این دلیل است که تمام طرح ها و برنامه ریزی آنها را در خاورمیانه، نقش بر آب کرده بود، افزود: سردمداران جاهل و احمق استکبار، به گمان خود با به شهادت رساندن سردار سلیمانی می توانند جلو پیشرفت جبهه مقاومت و اتحاد مردم منطقه را بگیرند.

فرمانده سپاه جهرم گفت: خون سرداران شهید جبهه مقاومت باعث بیداری قشر عظیمی از مردم منطقه شد تا بدانند که استکبار جهانی چه خوی ددمنشانه ای در نهاد خود دارد.

احمدی جابری با اشاره به تاثیر خون شهدا در بیداری ملت‌ها، بیان داشت: مسئولین کشورهای منطقه نیز باید بدانند که در این کارزار، پیروزی با جبهه حق است و نباید از هیمنه پوشالی استکبار ترسید.

وی با اشاره به مشی مردمی سپهبد سلیمانی که ایشان را به سردار دلها معروف ساخت، از برگزاری برنامه‌های متنوع مردمی  توسط پایگاههای مقاومت و حوزه های بسیج خبر داد و بیان کرد: برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی کتابخوانی، عکاسی، وصیت نامه شهید سلیمانی، تهیه برشور، نشریه، فضاسازی سطح شهر و مساجد، برگزاری یادواره در فضای مجازی و حقیقی، اهداء بسته های فرهنگی، راه اندازی کاروان خودرویی و رژه موتوری، برگزاری نمایشگاههای عکس، دل‌نوشته و پوستر، از برنامه های مختلف فرهنگی این ایام است.

فرمانده سپاه جهرم به وضعیت معیشتی اقشار ضعیف در گوشه و کنار شهرستان و روستاهای اطراف از اجرای برنامه رزمایش مواسات و کمک های مومنانه در ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی اشاره و خاطرنشان کرد: به همت خیرین و بسیجیان پایگاه‌های شهر و روستا، این کمک‌ها به دست افراد نیازمند خواهد رسید.

احمدی جابری از برگزاری نشست‌های نهضت روشنگری همزمان با ایام الله ۹ دی و روز بصیرت توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج خبر داد و گفت: محور و موضوع این نشست ها انتقام سخت از عاملان و آمران ترور فرماندهان مقاومت، چیستی و چرایی این موضوع است.

فرمانده سپاه جهرم برگزاری مسابقات ورزشی، تهیه محتوای فضای مجازی، برپایی ادعیه، اکران فیلم در پایگاه‌ها، برگزاری جشنواره ها و مسابقات قرآنی، راه اندازی موکب و .... را از دیگر برنامه های ایام اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی عنوان داشت.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول