اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نذر جالب بانوی خیر اصفهانی/ پرداخت ۲۵۰ میلیونی برای «پَد بالگرد» اورژانس

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: ساخت سومین محل فرود بالگرد (هلی پد) این شهرستان با هدف خدمات‌رسانی سریع به مصدومین سوانح رانندگی با مشارکت یکی از نیکوکاران آغاز شد.

نذر جالب بانوی خیر اصفهانی/ پرداخت ۲۵۰ میلیونی برای «پَد بالگرد» اورژانس

علی پارسا امروز در گفت‌وگو با خبرنگارفارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: ساخت سومین محل فرود بالگرد (هلی پد) با هدف خدمات‌رسانی سریع به مصدومین سوانح رانندگی در محور شریانی جنوب – شمال کشور با مشارکت یکی از نیکوکاران در شاهین‌شهر آغاز شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین‌شهر و میمه خاطرنشان کرد: خانم رضایی یکی از خیران روستای مورچه‌خورت، ۲۵۰ میلیون تومان هزینه ساخت این محل را در مجاورت پایگاه اورژانس این روستا در محور اصفهان–تهران عهده‌دار شده است.

پارسا افزود: ۱۰ پایگاه اورژانس ۱۱۵ این شهرستان، ماهیانه بیش از ۱۲۰۰ مأموریت برای نجات بیماران و مصدومان انجام می‌دهند که ۳۰ درصد مأموریت‌ها به نجات مصدومان رانندگی اختصاص دارد.

وی از جاده دلیجان - میمه- اصفهان به‌ عنوان یکی از محورهای شلوغ رانندگی و پرحادثه در استان اصفهان نام برد که به احداث محل‌های فرود بالگرد اورژانس هوایی  نیاز دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین‌شهر و میمه اظهار داشت: در این شهرستان سه محل فرود و برخاست بالگرد اورژانس پیش‌بینی‌ شده که یکی از این هلی پدها در میمه با شش مأموریت در سال ۹۹ در حال بهره‌برداری است و دو محل دیگر در کنار پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ عوارضی و مورچه‌خورت ساخته خواهد شد.

محل نشست‌ و برخاست بالگرد مورچه‌خورت، سی و سومین هلی پد در دست‌ ساخت در استان اصفهان است. هم‌اینک ۱۲ هلی پد در این استان  بهره‌برداری شده و ۲۱ محل دیگر نیز  در مراحل ساخت و تکمیل است.

انتهای پیام/۶۳۰۹۸/ص۲۰/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول