اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

لزوم برجسته‌سازی یوم‌الله 9 دی/ اجازه ندهیم جریان تحریف مانع از روشنگری و بصیرت‌افزایی شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: یوم‌الله 9دی میوه زحمات دلسوزانه نظام بود ما علاوه بر آن اتفاق باید به عقبه‌های آن توجه کنیم و اجازه ندهیم جریان تحریف مانع از روشنگری و بصیرت‌افزایی در این امور شود.

لزوم برجسته‌سازی یوم‌الله 9 دی/ اجازه ندهیم جریان تحریف مانع از روشنگری و بصیرت‌افزایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد صبح امروز بیست و سومین نشست شورای اطلاع‌رسانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

وزارت ارشاد در صدور مجوز برای فیلم و کتاب توجه بیشتری داشته باشد

مدیرکل اداره اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری در این جلسه گفت: این استان با وجود کوچک بودن بسیار تاثیرگذار است و اشراف بر مسائل حساسیت برانگیزی مثل قومیت‌ها در استان ضروری است.

حق‌شناس ادامه داد: وزارت ارشاد باید در صدور مجوز برای کتاب و فیلم دقت نظر کافی را داشته باشد و آثار قبل از مرحله‌ نهایی به تایید کارشناسان مربوطه برسند تا مشکلی به وجود نیاید.

برجسته‌سازی ایام‌الله از مؤلفه‌های قدرت کشور است

موسی انصاری نیز در این نشست با اشاره به یوم‌الله ۹ دی‌ماه گفت: ۹ دی میوه زحمات دلسوزانه نظام بود ما علاوه بر آن اتفاق باید به عقبه‌های آن توجه کنیم و اجازه ندهیم جریان تحریف مانع از روشنگری و بصیرت‌افزایی در این امور شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: در جنگ روانی دشمن هرروز و هر ساعت روی ارزش‌های جمهوری اسلامی و وحدت ما کار می‌کند تا آن را از بین ببرد و لذا ما باید روحیه‌ دشمن‌شناسی را افزایش دهیم و اهداف، برنامه‌ها و عوامل دشمن را بشناسیم.

انصاری با بیان اینکه باید چشم‌انداز دشمن را به عنوان محور اصلی هر نهاد و دستگاهی بدانیم، اظهار داشت: برجسته‌سازی ایام الله و مناسبت‌ها از مولفه‌های قدرت ایران هستند که باید به صورت جدی مورد توجه قرار بگیرند و روحیه شهادت‌طلبی و استکبارستیزی همچنان پررنگ ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وجود ویروس کرونا حضور فیزیکی مانند سال‌های گذشته را در روز ۹ دی شاهد نیستیم اما با تشکیل ۱۸ کارگروه مختلف با فضاسازی محیط، رسانه‌ها و حضور در فضای مجازی و محتواسازی برای مناسبت‌های پیش رو تلاش کردیم خلا تجمعات را کاهش دهیم.

در استان هرج و مرج تبلیغاتی داریم

در ادامه جلسه معاون فرهنگی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) گفت: با توجه به مناسبت‌های مهم در این ماه متاسفانه در استان هرج و مرج تبلیغاتی وجود دارد و حتی در ورودی‌های شهر نیز تبلیغات خوبی نداریم که ایجاب می‌کند کارگروه تخصصی برای این امر ایجاد شود.

وی با اشاره به راهپیمایی مردم استان در روز ۸ دی که نقطه مثبتی بود، افزود: در بعد روشنگری و تبیینی سیره حضرت زهرا(س)، نقش رهبری در مدیریت بحران‌ها، کانون‌های خارجی فتنه، شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای هسته‌ای، حجاب به عنوان مولفه بصیرت و این قبیل موارد باید به صورت ویژه کار کنیم.

سلیمانی ادامه داد: سپاه در قالب یک قرارگاه و با حضور همه‌ رده‌ها سازماندهی که در ۴ بستر اصلی تبلیغی و فضاسازی، رسانه‌ای، فضای مجازی، اجتماعی، فرهنگی، مردمی و حقیقی ۷۵۰ ویژه برنامه را انجام می‌دهد.

ابراهیم شریفی هم در آخر بخشی از برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد را عنوان کرد و افزود: برگزاری عصر شعر، مسابقات ویژه کودکان با عنوان من یک حاج قاسمم، گروه سرود، حمایت ویژه از نویسندگان کتاب، مسابقات کتابخوانی و خوشنویسی و نمایشگاه سیمای خورشید بخشی از برنامه‌های پیش رو هستند.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول