اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سازماندهی ۹۳۰ تیم طرح شهید سلیمانی در استان سمنان

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: ۹۳۰ تیم برای مقابله با کرونا در طرح شهید سلیمانی در این استان سازماندهی شده‌اند.

سازماندهی ۹۳۰ تیم طرح شهید سلیمانی در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی طرح شهید سلیمانی استان سمنان اظهار کرد: گام چهارم بسیج ملی مقابله با کرونا تحت عنوان طرح شهید سلیمانی از ابتدای آذرماه آغاز شد که نتایج خوبی داشته است.

وی افزود: در قالب چهار دسته تیم اقدامات محله‌محور مقابله با کرونا در قالب این طرح سازماندهی شد و در استان سمنان درمجموع بیش از پنج هزار نفر و ۹۳۰ تیم سازماندهی شدند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: تیم غربالگری ابتدای کار را با تماس تلفنی و حضوری پالایش و رصد افراد مشکوک را انجام می‌دادند و تیم‌های حمایتی در توزیع بسته‌های معیشتی و مایحتاج خانواده‌های بیمار فعالیت می‌کنند.

دامغانی تصریح کرد: نتیجه تمام تلاش‌های انجام‌شده در این طرح تاکنون وضعیت خوبی برای نزول بیماری در استان سمنان ایجاد شده و تعداد افراد بستری تقریباً ۸۰ درصد کاهش یافته و تعداد افراد فوتی نیز کاهش چشمگیری داشته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان نیز با ابراز خرسندی از نتایج اجرای طرح شهید سلیمانی در این استان گفت: روند نزولی خوبی در ابتلا به کرونا در استان سمنان و کشور شاهد هستیم که حاکی از مشارکت خوب مردم، بسیج و کادر درمانی است.

فاطمه منصوری افزود: امیدواریم با روند نزولی در آینده نزدیک شاهد وضعیت سفید استان سمنان باشیم که نقش همکاری مردم بسیار مهم است.

وی ادامه داد: در خصوص بیماریابی و شناسایی افراد درگیر با بیماران کرونایی اجرای طرح شهید سلیمانی بسیار مؤثر بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان آمادگی تداوم اجرای این طرح را دارند تا بتوانیم به نتایج بهتر دست پیدا کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان نیز با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در استان سمنان گفت: در استان همراهی خوبی بین مردم و مسؤولان وجود دارد و در طرح شهید سلیمانی که به‌صورت محله‌محور انجام می‌شود، مردم همراهی بسیار خوبی داشته‌اند.

نوید دانایی افزود: امروز نتایج همراهی مردم و مسؤولان باعث شده تا نتایج خوبی در کاهش کرونا در استان سمنان شاهد باشیم و همچنان باید این همکاری بین سپاه، بسیج و مردم تداوم داشته باشد.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین نکته در کنترل کرونا شناسایی بیماران و قرنطینه کردن افراد است که این هدف در اجرای طرح شهید سلیمانی دنبال می‌شود و تداوم آن سبب کاهش بیشتر بیماری خواهد شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول