اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

نظارت بر روند تهیه و توزیع آرد در آذربایجان‌غربی باید الکترونیکی شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکل و اختلال در روند پخت نان در استان، روند نظارت بر تهیه و توزیع آرد در استان باید الکترونیکی و دقیق شود.

نظارت بر روند تهیه و توزیع آرد در آذربایجان‌غربی باید الکترونیکی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، نادر صادقی روز دوشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان اظهار داشت: برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل و اختلال در روند پخت نان در استان، روند نظارت بر تهیه و توزیع آرد در  باید الکترونیکی و دقیق شود.

وی ادامه داد: برای جلوگیری  از بروز مشکلات در تولید و عرضه مرغ در بازار، ضروری است فرآیند جوجه‌ریزی و تامین نهاده‌های دامی برای مرغداری‌ها نظارت و کنترل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به منتفی شدن ممنوعیت صادرات سیب درختی در کشور، تصریح کرد: با پیگیری‌های استاندار آذربایجان‌غربی، ممنوعیت صادرات سیب درختی منتفی اعلام شد و کشاورزان و صادرکنندگان در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

صادقی همچنین از حمایت دولت برای خرید کامیون‌های یخچال دار در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: برای تسهیل در روند صادرات محصولات کشاورزی، از محل اعتبارات و تسهیلات جهش تولید 100 میلیارد تومان برای متقاضیان خرید کامیون‌های یخچال‌دار در استان اختصاص داده می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول