اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

کمک بلاعوض کمیته امداد ایلام به خانواده‌های دارای بیمار فوتی کرونا

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: به 52 خانواده تحت حمایت نیازمند که بیمار فوتی ناشی از کرونا داشته‌اند بیش از 3 میلیارد ریال کمک بلاعوض پرداخت شده است.

کمک بلاعوض کمیته امداد ایلام به خانواده‌های دارای بیمار فوتی کرونا

قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در ادامه کمک‌های کرونایی این نهاد به خانواده‌های نیازمند در استان ایلام، تاکنون 52 خانواده تحت حمایت نیازمند که بیمار فوتی ناشی از کرونا داشته‌اند از کمک‌های بلاعوض این نهاد برخوردار شده‌اند.

وی افزود: به این تعداد خانواده بیش از 3 میلیارد ریال کمک بلاعوض پرداخت شده است که در این راستا به خانواده‌هایی که سرپرست آنها فوت کرده، 10 میلیون تومان و خانواده‌هایی که یکی دیگر از اعضای آنها از دست رفته است 5 میلیون تومان پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد به دیگر کمک‌های بلاعوض در ارتباط با کرونا به خانواده‌های نیازمند استان اشاره کرد و گفت: در این مدت بیش از 21 هزار خانوار از این کمک‌ها برخوردار شده که این کمک‌ها شامل توزیع سبد کالا و بسته‌های غذایی، سبد بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده، توزیع بسته‌های گوشتی و پروتئینی شامل گوشت قرمز، مرغ و ماهی، پرداخت کمک هزینه معیشتی به فرزندان خانواده‌های ایتام، پرداخت کمک هزینه اجاره مسکن به مددجویان مستأجر، پرداخت مساعدت و کمک نقدی و معیشتی به نیازمندان مددجو و غیره مددجو بوده است.

موسی‌نژاد پرداخت تسهیلات قرض الحسنه کرونایی به مددجویان و نیازمندان استان را از دیگر خدمات کمیته امداد استان در دوران کرونا برشمرد و گفت: در این مدت بیش از 21 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به بیش از 3 هزار خانوار از مددجویان و نیازمندان  استان پرداخت شده است.

مدیرکل امداد استان ایلام در ادامه با عنوان اینکه این نهاد با هدف کاستن از مشکلات معیشتی و اقتصادی خانواده‌های مددجو در دوران کرونا توجه ویژه‌ای به خانواده‌های نیازمند داشته است، تصریح کرد: در این مدت علاوه بر مددجویان کمیته امداد، تعدادی از  خانواده های نیازمند غیرمددجو از سایر اقشار جامعه نیز از این کمک‌ها برخوردار شده‌اند.

انتهای پیام/970877/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول