اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

مراسم تقدیر از پیشکسوتان بوکس برگزار شد+عکس

مراسم تقدیر از پیشکسوتان و بزرگان بوکس در سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

مراسم تقدیر از پیشکسوتان بوکس برگزار شد+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، با همت مسئولان فدراسیون بوکس مراسم تجلیل از پیشکسوتان و بزرگان بوکس ایران امروز (دوشنبه هشتم دی ماه) در سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این جلسه ابتدا حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس ضمن قدردانی از زحمات موسپیدان بوکس کشور و ارج نهادن تلاش‌های احمد ناطق‌نوری پدر بوکس ایران، از پیشکسوتان بوکس به عنوان سرمایه‌های این رشته یاد کرد.

سپس بزرگان بوکس که در این جلسه حضور داشتند دقایقی به صحبت پرداختند.

همچنین رضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از رئیس فدراسیون بوکس بابت برگزاری این مراسم گفت: بوکس یکی از رشته‌های با قدمت است و شخصا به این رشته خیلی علاقه دارم. همیشه از بزرگان بوکس به نیکی یاد می‌شود و نسل جدید بوکس باید از شما یاد بگیرند تا در کار خود پیشرفت داشته باشند.

وی افزود: ادب، اخلاق و فضیلت در بوکس با پیشکسوتان معنا پیدا می‌کند و خوشحالم که شما عزیزان از پدر بوکس ایران احمد ناطق‌نوری به نیکی یاد می‌کنید و این نشانه شخصیت بالای بزرگان این رشته است.

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: اگر یک درخت را از ریشه قطع کنیم خشک می‌شود و حسین ثوری به خوبی این موضوع را درک کرده و خوشحالیم که این درخت پربار را سبز نگه داشته و امیدوارم با حمایت شما عزیزان بوکس ایران مسیر پیشرفت را با سرعت بیشتر طی کند.

صالحی امیری در پایان خاطرنشان کرد: بوکس رشته اصیل و با ریشه‌ای است و باید تلاش کنیم تاریخ شفاهی این رشته را به ثبت برسانیم و در این خصوص باید تمام عزیزان دست به دست هم دهند تا بتوانیم با استفاده از اهالی فن به این مهم جامه عمل بپوشانیم.

در این مراسم سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک، کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المیپک، علیرضا رحیمی عضو هیات اجرایی کمیته، حسین ثوری رئیس، حمیدرضا قبایی‌زاده دبیر فدراسیون بوکس و علیرضا استکی سرمربی تیم ملی حضور داشتند.

منوچهر مقصودی، مهدی هویت‌دوست، حسین نهرودی، همایون اردلان، عبدالرضا انصاری، فتح‌الله صابری و سعید ناطق‌نوری (فرزند حاج احمد ناطق‌نوری که به نمایندگی از وی در مراسم حضور پیدا کرد) پیشکسوتانی بودند که در این مراسم حضور داشتند.

فدراسیون بوکس در نظر داشت از ۲۵ پیشکسوت این رشته تقدیر به عمل بیاورد اما به دلیل محدودیت‌های ناشی از کرونا تنها ۷ پیشکسوت به نمایندگی از جامعه بوکس در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول