اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

دستگیری ۱۳۰ سارق و مالخر در دهمین مرحله از طرح«امنیت محله محور»

سرکلانتر هفتم پایتخت از دستگیری ۱۳۰ سارق، مالخر و فروشنده موادمخدر در طرح امنیت محله محور خبر داد.

دستگیری ۱۳۰ سارق و مالخر در دهمین مرحله از طرح«امنیت محله محور»

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در دهمین مرحله از طرح امنیت محله محور 130 نفر از سارقان، مالخران و فروشندگان مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در حاشیه اجرای دهمین مرحله از طرح امنیت محله محور با اعلام خبر فوق اظهار داشت: بــا اشراف اطلاعاتی و تلاش ماموران کلانتری های سرکلانتری هفتم 130نفر از سارقان، مالخران، فروشندگان مواد مخدر و قاچاقچیان دستگیر شدند که از این افراد 1 هزار و 2٠٠ عدد اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

سرکلانتر هفتم  پایتخت تصریح کرد: 17دستگاه خودرو، 35 موتور سیکلت، دو و نیم میلیارد تومان از اموال مردم نمونه ای از این کشفیات اســـت.

سرهنگ جلیلیان افزود: در این مرحله سه نفر قاچاقچی دستگیر و هفت میلیارد ریال اموال که به صورت قاچاق وارد کشور شده بود کشف گردید.

سرکلانتر هفتم گفت: تعداد سارقان و مالخران دستگیر شده در این طرح 56 نفر بوده که از آنان، دو میلیارد و پانصد میلیون تومان اموال سرقتی کشف و ضبط گردید.

وی ادامه داد: 63 نفر خرده فروش و توزیع کننده انواع مواد مخدر نیز دستگیر شدند که از این سوداگران مرگ 650 گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

سرکلانتر هفتم ضمن قدردانی از شهروندان که در اجرای این طرح پلیس را یاری کردند از آنان درخواست کرد: از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 که حلقه ارتباط مردم با پلیس است هرگونه موضوع مشکوک را اطلاع دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول