اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بازگشت آرامش به شهرستان مراغه

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مراغه؟ گفت : با آغاز اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی و رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم آمار بیماران کرونایی در این شهرستان کاهش یافته است .

بازگشت آرامش به شهرستان مراغه

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، اصغر تنومند در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: براساس آخرین آمار هم اکنون 45 نفر در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های مراغه بستری هستند.

وی اضافه کرد: آمار بیماران بستری کرونا در مراغه قبل از طرح شهید سلیمانی و تا یک ماه قبل به 150 نفر افرایش یافته بود.

به گفته رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه با تلاش کادر بهداشت و درمان، رعایت دستورالعمل‌ها از سوی مردم و بازاریان آرامش به بیمارستان‌ها و شهرستان بازگشته است.

 تنومند با اشاره به شکننده بودن وضعیت افزود: رعایت دستورات بهداشتی برای پایداری وضعیت نارنجی و تبدیل آن به زرد و سفید همچنان ضروری است.

وی گفت: رعایت فاصله‌های اجتماعی، زدن ماسک، کاهش تردد در مکان‌های شلوغ و رعایت بهداشت فردی برای همه شهروندان برای پیشگیری از کرونا توصیه می‌شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه خاطرنشان کرد: با وجود کاهش بیماری نظارت بر اصناف، واحدهای ارائه خدمات، دستگاه‌های دولتی از سوی بازرسان ادامه دارد و در صورت مشاهده تخلف طبق قانون برخورد خواهد شد.

وی از شهروندان، بازاریان و کادر بهداشت و درمان به خاطر رعایت شیوه‌نامه‌ها و تلاش برای کاهش بیماری قدردانی کرد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول