اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

زنده‌روح: به دنبال حفظ صدرنشینی هستیم/ تقابل قلعه‌نویی و استقلال به ما انگیزه می دهد

هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: برای بازی مقابل استقلال خیلی خوب تمرین کردیم و امیدوارم بتوانیم با کسب هر سه امتیاز صدنشینی خودمان را حفظ کنیم.

زنده‌روح: به دنبال حفظ صدرنشینی هستیم/ تقابل قلعه‌نویی و استقلال به ما انگیزه می دهد

احمدرضا زنده‌روح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد بازی این هفته گل گهر مقابل استقلال اظهار داشت: همیشه بازی با استقلال یا پرسپولیس جدا از جایگاه تیم‌ها، حساسیت‌های خاص خودش را دارد. می‌دانیم بازی سختی با استقلال داریم اما خیلی امیدواریم، خیلی خوب تمرین کردیم و برای این بازی آماده هستیم. امیدوارم بتوانیم هر سه امتیاز را به دست بیاوریم و صدنشینی خودمان را حفظ کنیم.

هافبک تیم فوتبال گل گهر در خصوص اینکه این مسابقه تقابل بهترین خط حمله با یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ است، گفت: به هرحال ما بازیکنان با کیفیتی در خط حمله داریم. در تمام بازی ها موقعیت‌های زیادی داشتیم که تبدیل به گل نشدند اما گل‌های زیادی هم به ثمر رساندیم. امیدواریم بتوانیم بر اساس تمریناتی که در طول هفته پشت سر گذاشتیم از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم به بهترین شکل استفاده کنیم تا برنده مسابقه باشیم.

وی ادامه داد: استقلال تیم خوبی است و بازیکنان با کیفیتی دارد. تیم ما هم در همه پست‌ها بازیکنان خیلی خوبی دارد. تلاش می‌کنیم فرامین تاکتیکی مدنظر سرمربی و کادرفنی را به خوبی در زمین پیاده کنیم. به نظرم پیروزی در این مسابقه می تواند اتفاق خیلی خوبی برای تیم ما باشد.

زنده‌روح در مورد اینکه آیا حساسیت تقابل قلعه‌نویی با استقلال ممکن است روی تمرکز آن‌ها تاثیر بگذارد، گفت: نه، اتفاقا فکر می‌کنم این مساله می‌تواند انگیزه خیلی خوبی برای ما باشد. امیرقلعه‌نویی در این هفته با بازیکنان تیم صحبت کرد تا بتوانیم تمرکزمان را حفظ کنیم و بچه‌ها هم در تمرینات با تمرکز بالا کار کردند. امیدوارم در این یکی دو روز هم به خوبی تمرین کنیم تا نمایش خوبی را مقابل استقلال داشته باشیم.

وی در خصوص اینکه طی بازی های گذشته مانند بازی هفته گذشته مقابل ذوب‌آهن موقعیت سوزی‌ها باعث شد امتیاز از دست بدهند، اظهار داشت: واقعیت این است که ما موقعیت‌های زیاد و خوبی را در بازی‌ها به خصوصدو سه بازی اخیر ساختیم اماشاید خیلی خوب از آن‌ها استفاده نکردیم. باید بیشتر تمرکز داشته باشیم و سعی کنیم قدر موقعیت‌هایمان را بدانیم. تقریبا در هر بازی 7-8 موقعیت خوب گلزنی داشتیم ولی نتوانستیم از آن‌ها بهره ببریم اما مقابل استقلال باید حتی از تک موقعیت‌ها هم استفاده کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

هافبک گل‌گهر در مورد آیا اینکه اشتباهات داوری هم روی نتایج این تیم تاثیرگذار بوده، گفت: ما باید طوری کار کنیم که بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم. به هرحال اشتباهات داوری یا اتفاقات دیگر همیشه وجود دارند. باید تمرکزمان را روی مسائل فنی و کار خودمان بگذاریم.

زنده‌روح در خصوص به هم ریختگی برنامه مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: وقتی برنامه‌ریزی شده مجبوریم بازی کنیم.صحبت خاصی در این مورد ندارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول