اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

فصل دوم «خانه امن» ساخته می شود/ تصویر بخشی از فداکاری‌های سربازان گمنام امام زمان (عج)

احمد معظمی کارگردان مجموعه تلویزیونی خانه امن با انتشار یادداشتی از مخاطبان، اهالی رسانه و همه کسانی که در طی مدت ساخت و پخش این سریال تلاش کردند تشکر کرد.

فصل دوم «خانه امن» ساخته می شود/ تصویر بخشی از فداکاری‌های سربازان گمنام امام زمان (عج)

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، تا به حال در تلویزیون شاهد سریال های امنیتی زیادی نبودیم و هر آنچه تولید و پخش شده، بیشتر از تخیل نویسنده بهره برده است و واقعیت زیادی در آن ریشه نداشته است.

اما از10 آبان ماه سریالی تحت عنوان «خانه امن» از شبکه یک سیما به روی آنتن رفت. سریالی در ۵۰ قسمت که داستان آن درباره مامور امنیتی است که به پرونده هایی ورود می کند. این سریال براساس پرونده های واقعی و امنیتی به نگارش درآمده و تولید شده است. احمد معظمی کارگردان این سریال است و حسین تراب نژاد نیز نویسندگی آن را به عهده داشته است.

 

** سه گانه هایی در امتداد یکدیگر

این امکان وجود دارد که فصل های دو یا سه هر سریالی ساخته شود اما در مورد خانه امن باید گفت سریالی است که در ادامه دو گانه سارق روح و ترور خاموش ساخته شده و کامل کننده آنها است. این سه سریال ارتباط داستانی بین شان وجود ندارد اما فضای موجود در آنها تا حدودی شبیه به هم است.

 

** «سارق روح» و ورود به موضوع فرقه های انحرافی

«سارق روح» نیز به سراغ فرقه‌های انحرافی رفته بود. این اثر ژانر مهیج و معمایی داشت و برگرفته از یک ایده پژوهش محور بود. این مجموعه به موضوع امنیت نرم و آسیب‌های اجتماعی می‌پرداخت.

** «ترور خاموش» و ماجرای مافیای مواد مخدر

سریال ترور خاموش مافیای موادمخدر را به تصویر می کشید. این سریال چند آسیب اجتماعی جدی را همزمان مورد بحث و بررسی قرار داد، معضلات و ناهنجاری‌هایی مثل کودک همسری، طلاق، مواد مخدر و حاشیه‌نشینی.

 

** احمد معظمی کارگردان این سه گانه

معظمی در این سالها سریال های بسیاری را کارگردانی کرده است. شاید برای شما هم اتفاق بیفتد،‌جاده چالوس، سایبر، دیوار شیشه ای، ملکاوان و ... اما حالا او با خانه امن سه گانه سریال هایش را کاملتر می کند و در کنار فرقه های انجرافی و مافیای مواد مخدر، این بار به سمت ماجراهای نیروهای امنیتی و داعش و ... می پردازد.

** سریالی بر اساس پرونده های واقعی

این سریال بر اساس پرونده های واقعی ساخته شده است و ماجرا برمی گردد به حضور داعش در ایران و ماجرای تروریستی که توسط وزارت اطلاعات خنثی می شود. این سریال به تهدیدات داعش و حمایت کشورهای غربی و کمک‌های مالی منطقه‌ای به این گروه تروریستی پرداخت. این سریال امنیتی و جاسوسی، خط اصلی قصه‌اش سناریوی آمریکا برای ناامنی خانه امن ما، ایران است. همان طرح آمریکایی- عربی که در حقیقت برای ناامن کردن ایران در دستور کارشان قرار داده شده و جزو اهداف شوم و شیطانی‌شان بود.

**استقبال غافلگیر کننده از سریال

این سریال در مدت زمان پخش با واکنش های مختلفی مواجه شد و مورد استقبال بسیاری قرار گرفت. البته حاشیه هایی نیز با سریال همراه شد که همگی نشان از دیده شدن کار داشت.

 

**معظمی: فصل دوم ساخته می شود

حالا احمد معظمی  همزمان با پایان آخرین قسمت از فصل اول این سریال نوشت : به حول و قوه الهی و با کمک همه دوستان، مجموعه تلویزیونی خانه امن بعد از حدود دو سال کار شبانه‌روزی در 50 قسمت به پخش رسید و یکشنبه 7 دی ماه با پخش قسمت پنجاهم بخشی از تلاش‌های ما در نشان دادن زحمات و فداکاری‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) انجام شد.

خدا را شاکریم که این توفیق را به ما عنایت کرد تا بتوانیم گوشه‌ای هرچند کوچک از زحمات و رشادت‌های کسانی را که شبانه‌روز برای امنیت کشور تلاش می‌کنند را در قالب یک مجموعه تلویزیونی به تصویر بکشیم و شکر بیشتر آنکه این مجموعه مورد استقبال مخاطبان و اهالی رسانه قرار گرفت. بر خود تکلیف می‌دانم از تمام دوستانم در زمان ساخت در جلوی دوربین و پشت دوربین یاریگر ما بودند تشکر کنم.

همچنین از دوستان اهالی رسانه در خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های مختلف و فضای مجازی که توجه ویژه‌ای به این سریال داشتند بسیار سپاسگزارم. به زودی پیش‌تولید فصل دوم سریال خانه امن ساخته می‌شود و قصد داریم در فصل دوم این سریال بخش‌های دیگری از تلاش‌هایی که برای امنیت کشور انجام می‌شود را نشان دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول