اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تشکیل 16 کمیته در کمیسیون تلفیق برای بررسی تخصصی لایحه بودجه 1400

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 از تشکیل 16 کمیته در این کمیسیون برای بررسی تخصصی و دقیق لایحه بودجه سال آینده خبر داد.

تشکیل 16 کمیته در کمیسیون تلفیق برای بررسی تخصصی لایحه بودجه 1400

رحیم زارع نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: با هدف بررسی دقیق و موشکافانه لایحه بودجه سال 1400 اعضای کمیسیون تلفیق در قالب 16 کمیته جداگانه به بررسی تخصصی بخش‌های مختلف بودجه می‌پردازند.

وی افزود: این کمیته‌ها به صورت بخش‌های عمرانی، فرهنگی و جمعیت، حقوق و دستمزد، حوزه‌های انتخابیه، ارز و ... را در لایحه بودجه را به صورت جداگانه و تخصصی مورد بررسی قرار می‌دهند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 اظهار داشت: در جلسه امروز  عصر کمیسیون تلفیق رئیس دیوان محاسبات توضیحات خود به عنوان رئیس دیوان درباره لایحه بودجه 1400 را ارائه کرد.

زارع خاطرنشان کرد: نظر دیوان محاسبات در این جلسه بر این بود که درآمدهای حاصل از فروش نفت در سال 1400 باید برای پرداخت بدهی دولت به صندوق توسعه ملی هزینه شود.

وی افزود: جلسه بعدی کمیسیون تلفیق ساعت 13:30 فردا سه شنبه نهم دی ماه است و صحبت‌های موافقان و مخالفان با کلیات بودجه و رأی‌گیری در مورد آن پس از تقدیم لایحه اصلاحی بودجه به مجلس انجام خواهد شد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول