اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

نشست «رقیبان دیروز یاران امروز» در قرچک برگزار شد

نشست مو سفیدان ورزشی شهرستان قرچک در حسینیه شهدای مدافعان حرم با هدف هم‌افزایی و هم‌فکری و برای رشد، پیشرفت و توسعه ورزش شهرستان برگزار شد.

نشست «رقیبان دیروز یاران امروز» در قرچک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، نشست مو سفیدان ورزشی شهرستان قرچک دروز دوشنبه ر حسینیه شهدای مدافعان حرم با هدف هم‌افزایی و هم‌فکری و برای رشد، پیشرفت و توسعه ورزش شهرستان برگزار شد.

اصغر قاسمی پیشکسوت ورزشی شهرستان در این نشست، اظهار کرد: از مسؤولان شهرستانی که در حوزه ورزش فعالیت می‌کنند و دخل و تصرف دارند تقاضامندیم مو سفیدان و کسانی که خاک ورزش شهرستان را خورده‌اند نادیده گرفته نشوند و برای تصمیمات کلان ورزشی از این عزیزان مشاوره بگیرند که قطعاً می‌تواند راه‌گشا باشند.

وی گفت: نگاه به ورزش و اثرگذاری آن شاخه‌های زیادی دارد و می‌توانیم با استفاده از ورزش در حوزه‌های مختلف فعالیت کرد و ورزش مهم‌ترین مهره ارتباطی بین مسؤولان و مردم است.

پیشکسوت ورزشی قرچک ادامه داد: پیشینه شهرستان قرچک در حوزه ورزش بسیار درخشان است که این پیشینه را همین پیشکسوتان ورزش رقم زدند، ورزش ابزاری است که با خواستگاه و اراده قوی جوانان و مردم ورزش فهم و ورزش دوست شهرستان باعث افتخارات کشوری ،آسیایی و جهانی شده‌ایم.

قاسمی بیان کرد: مو سفیدان قرچکی باید تأثیرگذاری و مطالبه‌گری به حق و منطقی در خصوص ورزش شهرستان را چندین سال پیش انجام می‌دادند تا ورزش با رهنمود ورزشی‌ها به سر منزل خود هدایت شود.

وی افزود: از مسؤولانی شهرستان که در حوزه ورزش کمک کردند تقدیر می‌کنیم، باید مطالبات عمومی ورزشی خود را در یک فرم مشخص ارائه دهیم و در مسیر مطالبه‌گری فعالیت کنیم.

پیشکسوت ورزشی قرچک تأکید کرد: پیشکسوتان شهرستان قرچک به دنبال کار سیاسی نیستند و فقط و فقط برای رشد و توسعه ورزش شهرستان گام بر می‌دارند چرا که قرچک از پتانسیل‌های خوبی برخوردار است و در عرصه‌های جهانی نیز حائز رتبه‌هایی است که باعث تعالی نام شهرستان شده‌اند.

قاسمی در پایان خاطرنشان کرد: با مطالبه‌گری و حمایت از ورزش و حرکت در مسیر مطالبه‌گری عمومی و خواسته‌های مردم در حوزه ورزش باعث پیشرفت و تعالی ورزش مانند چندین سال گذشته برای شهر خواهیم شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول