اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

بیش از ۱۰۰ برنامه با موضوع ۹ دی در بوشهر برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه با موضوع ۹ دی و حاج قاسم سلیمانی در استان اجرا می‌شود.

بیش از ۱۰۰ برنامه با موضوع ۹ دی در بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی در جمع خبرنگاران با اشاره به نام گذاری ۹ دی تا ۱۹ دی به نام دهه بصیرت، اظهار داشت: بصیرت فاطمی، ولایتمداری، مقاومت علوی به عنوان شعار محوری امسال انتخاب شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: یوم الله نهم دی ماه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» قله فراموش نشدنی و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی، روز خروش ملت ایران و غلبه جنود الهی بر جنود شیطانی‌ای که اثبات کننده قابلیت و کارآمدی نظام دینی مبتنی بر اصل مترقی ولایت فقیه در عبور از بحران ها و فتنه‌ها می‌باشد.

جمالی افزود: بزرگداشت این مناسبت مهم، فرصتی برای روشنگری بصیرت افزایی و عبرت آموزی و پاسخ به شهبات است و به همین منظور مراسمی در روز سه شنبه ۹ دی ماه ساعت ۱۰ صبح که به صورت زنده از صداوسیمای مرکز بوشهر و فضای مجازی پخش خواهد شد، برگزار می‌گردد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط خاص شیوع کرونایی ما نمی‌توانیم مثل سال های گذشته راهپیمایی و تجمع داشته باشیم اما برنامه ریزی برای استفاده از فضای مجازی و رسانه‌ها شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: بسته‌های تحلیلی و بصیرتی در قالب کلیپ‌های چند دقیقه‌ای با همکاری سپاه امام صادق(ع) و صداوسیمای مرکز بوشهر تولید شده که منتشر خواهد شد.

جمالی ادامه داد: بیش از ۱۰۰ برنامه و نشست‌های بصیرتی، کاروان موتوری، تولید پادکست‌های رادیویی، موزیک ویدئو و ... با موضوع ۹ دی و حاج قاسم سلیمانی، برگزاری مسابقه مختلف ادبی و گرافیکی با همکاری مجموعه و نهادهای مختلف برنامه ریزی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: با توجه به اربعین دانشمند شهید فخری زده، ویژه برنامه‌ای به همین مناسبت چهارشنبه ۱۷ دیماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول