اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

بازدید خبرنگاران قمی از واحدهای صنعتی شهرک محمود آباد

تعدادی از خبرنگاران قمی به همت سازمان بسیج رسانه استان قم از واحدهای صنعتی شهرک محمودآباد بازدید کردند.

بازدید خبرنگاران قمی از واحدهای صنعتی شهرک محمود آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، خبرنگاران قمی ضمن بازدید از واحدهای صنعتی شهرک محمودآباد در جریان فعالیت‌های تعدادی واحد صنعتی واقع در این شهرک قرار گرفتند.

واحد تولیدی آجر نسوز، فولاد، لوازم خانگی و... از جمله بخش‌هایی بود که خبرنگاران ضمن بازدید از آنها در جریان فعالیت‌های آن قرار گرفتند و از نزدیک با میزان پیشرفت و موانع تولید آشنا شدند.

 

مهدی تاجیک، مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قم در حاشیه این بازدید با بیان اینکه این بازدید در راستای برنامه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و تولید گزارش برای بخش جهش تولید این جشنواره برگزار شد، گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در برگزاری این بازدید همکاری لازم را داشت.

وی خاطرنشان کرد: آشنایی اصحاب رسانه با ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان و تولید آثار فاخر در این زمینه از جمله اهدافی بود که در این بازدید پیگیری می‌شد.

 

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قم با اشاره به برگزاری کارگاه‌های دیگر ویژه ششمین جشنواره ابوذر گفت: مبانی طنز، تیتر نویسی حرفه‌ای و همچنین عکاسی خبری از دیگر برنامه‌ها است که اطلاع‌رسانی آن صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/78003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول