اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

قرعه کشی لیگ برتر تفنگ و تپانچه بادی برگزار شد/ آغاز مسابقات از 18 دی ماه و پایان اواخر اسفند

قرعه کشی لیگ برتر تفنگ و تپانچه بادی با حضور تعدادی از نمایندگان تیم های شرکت کننده برگزار شد.

قرعه کشی لیگ برتر تفنگ و تپانچه بادی برگزار شد/ آغاز مسابقات از 18 دی ماه و پایان اواخر اسفند

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدجعفر حسینی درباره قرعه کشی لیگ برتر تفنگ و تپانچه بادی اظهار داشت: مراسم قرعه کشی لیگ برتر تفنگ و تپانچه بادی با حضور رضا ملک محمدی دبیر فدراسیون و تعدادی از نمایندگان تیم های لیگ برتر در محل سالن جلسات این فدراسیون برگزار شد. در پایان با هماهنگی های به عمل آمده مقرر شد این رقابتها از 18 دی ماه در رشته تپانچه بادی بانوان با یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در محل سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی آغاز شود.

وی افزود: این رقابتها در 14 هفته به صورت غیر رفت و برگشت و تک دیدار برگزار شود که هر تیمی در هر روز در دو دیدار (صبح و بعداظهر) به رقابت بایکدیگر خواهند پرداخت.

حسینی با اشاره به چهاردهمین دوره مسابقات لیگ تیراندازی گفت: در این دوره هر تیم 6 ورزشکار معرفی می کند که از این تعداد حداقل یک نفر باید جوان باشد.

رییس سازمان لیگ تیراندازی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، خاطر نشان کرد: با برنامه ریزهای انجام شده در این دوره 7 تیم در تپانچه بادی بانوان، 6 تیم در تفنگ بادی بانوان، 7 تیم در تفنگ بادی آقایان و 8 تیم در تپانچه بادی آقایان حضور خواهند داشت که اواخر اسفندماه زمان پایان این رقابتها اعلام شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول