اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

طی شبانه‌روز گذشته فوت ناشی از کرونا در کرمانشاه نداشتیم

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: طی شبانه‌روز گذشته موردی از فوت با تشخیص قطعی کرونا در استان نداشته‌ایم.

طی شبانه‌روز گذشته فوت ناشی از کرونا در کرمانشاه نداشتیم

مهدی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان از کاهش شکننده مرگ و میر و بستری‌های کرونایی در استان خبر داد و اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ نفر بیمار جدید با علائم بیماری کرونا بستری و ۴۷ نفر از بیماران پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

وی تعداد نمونه‌های آزمایش گرفته شده طی شبانه‌روز گذشته را ۱۸۷ نمونه عنوان کرد و گفت: ۳۴ نمونه از این تعداد مثبت تشخیص داده شده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون ۲۵ هزار و ۵۵ نفر در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند، گفت: بعد از چهار ماه، هم‌اکنون آمار بیماران بستری به زیر ۲۰۰ نفر یعنی ۱۷۶ مورد رسیده است.

وی ادامه داد: طی شبانه‌روز گذشته موردی از فوت با تشخیص قطعی کرونا در استان نداشته‌ایم و تاکنون هم یک‌هزار و ۴۲۳ نفر از هم‌استانی‌ها بر اثر ابتلای قطعی به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول