اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

توزیع 10 هزار بسته معیشتی فعالان مذهبی در سوادکوه/ هیچ فوت‌شده کرونایی بدون مراسم دینی دفن نشد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی از توزیع 10 هزار بسته معیشتی در 2 شهرستان خبر داد.

توزیع 10 هزار بسته معیشتی فعالان مذهبی در سوادکوه/ هیچ فوت‌شده کرونایی بدون مراسم دینی دفن نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت الاسلام مهدی صداقتی صبح امروز در جلسه قرارگاه حاج قاسم سلیمانی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار سلیمانی و اربعین شهادت شهید فخری‌زاده، گفت: اداره تبلیغات اسلامی اسلامی در طول ۱۰ ماه اخیر با همراهی و همکاری روحانیت مستقر، شورای هیأت‌های مذهبی، کانون مداحان، مراکز قرآنی، کانون‌های فرهنگی و دینی و فعالان مذهبی در مقابله با کرونا و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی اقدام کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با تقدیر از روحانیونی که در تغسیل، نماز، کفن و دفن بیماران کرونایی اقدام کردند و بر طبق گزارش‌های ارائه‌شده هیچ فوت‌شده کرونایی بدون مراسم دینی دفن نشد، افزود: ۱۲ روحانی در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی برای تغسیل، نماز، کفن و دفن بیماران کرونایی اقدام کردند.

وی با بیان اینکه برای ستاد عملیات محرم و صفر، ماه مبارک رمضان، حاج قاسم و سیل تعداد ۴۰ جلسه درون‌سازمانی و حضور در ۲۵ جلسه ستادی در ۲ شهرستان سوادکوه و سوادکوه‌شمالی انجام شد، خاطر نشان کرد: تعداد ۱۰ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در طول ۱۰ ماه اخیر و به عبارتی بیش از هزار بسته معیشتی ماهانه توسط فعالان دینی و مذهبی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی توزیع شد.

صداقتی به انجام ۲۰ قربانی، توزیع ۱۳ هزار و ۸۵۰ ماسک و ۳۰۰ لیتر محلول در ۲ شهرستان خبر داد و اظهار کرد: ۸۴ نماهنگ، ۳ هزار و ۵۰۰ پیامک و ۴۱ پویش مردمی با موضوع سردار سلیمانی، کمک معیشتی و بهداشتی و نقش دعا و توسل در کمک معنوی به جامعه در طول ۱۰ ماه اخیر انجام شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با تقدیر از روحانیت مستقر، شورای هیأت مذهبی، کانون مداحان، مراکز قرآنی و مساجد فعال در همکاری برای تقویت کمک‌های مؤمنانه و ستاد‌های شهرستانی، گفت: ۱۴۴ ختم قرآن و ۶۵ چله با موضوع صحیفه سجادیه و هزاران ختم صلوات در شهرستان اجرایی شد.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول