اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

«رعد» ۴۰ کلید خورد/ دستگیری ۶۷۰ سارق، زورگیر و کیف‌قاپ

فرمانده انتظامی پایتخت از اجرای چهلمین مرحله طرح رعد پلیس پیشگیری و دستگیری ۶۷۰ مجرم خبر داد.

«رعد» ۴۰ کلید خورد/ دستگیری ۶۷۰ سارق، زورگیر و کیف‌قاپ

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین ‌رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه طرح رعد ۴۰ در مقر پلیس پیشگیری تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چهلمین مرحله از طرح رعد  با ۳۱۲ حکم قضایی اجرا و ۶۷۰ مجرم که در زورگیری، سرقت‌و کیف قاپی مشارکت داشتند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: ۳۴ باند در این طرح شناسایی و منهدم شده و بالغ بر سه هزار و ۱۲۷ فقره از اموال سرقتی و  ۱۳۷ دستگاه موتورسیکلت و خودرو کشف و ضبط شد.

سردار رحیمی با اشاره به رسیدگی به ۸۰۲ پرونده در این طرح، ارزش ریالی اموال مکشوفه را ۱۴ میلیارد تومان اعلام کرد.

 سردار رحیمی از کشف ۱۲۱ هزار قلم کالای قاچاق خبر داد و گفت: در این طرح ۲۸ قاچاقچی دستگیر شده و ارزش اموال مکشوفه ۱۳ میلیارد تومان بوده است.

وی گفت: در این مرحله از طرح رعد، هفت قبضه اسلحه شکاری و جنگی، ۱۰۱ قبضه سلاح سرد شامل قمه، چاقو که بیشتر برای خفت‌گیری و زورگیری استفاده می‌شد و همچنین یکصد کیلوگرم انواع و اقسام مواد مخدر کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به حادثه روز جمعه در ارتفاعات شمال تهران گفت: در روز حادثه، پلیس کوهستان همراه با دیگر نیروهای امدادی مانند اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی از همان ابتدای شروع حادثه در محل حضور داشت و کم‌کاری در این خصوص صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه در روزهای قبل از حادثه هواشناسی توصیه‌های لازم را در خصوص احتمال ریزش بهمن در این منطقه کرده بود گفت: متاسفانه برخی افراد به توصیه‌های کارشناسی عمل نکرده و به آن بی‌توجه بوده‌اند ما از مردم خواهش می‌کنیم در هر موردی به توصیه کارشناسان توجه کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول