اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عطوان: سوریه کورنت داد اما دیگر کشورهای عربی حتی یک گلوله به مقاومت فلسطین ندادند

سردبیر روزنامه الکترونیکی «رأی الیوم» گفت که محور مقاومت از هر زمانی قدرتمندتر شده و دارای حکمت و انضباط بیشتری است.

عطوان: سوریه کورنت داد اما دیگر کشورهای عربی حتی یک گلوله به مقاومت فلسطین ندادند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «عبدالباری عطوان» تحلیلگر مسائل سیاسی و سردبیر روزنامه الکترونیکی «رأی الیوم» بر قدرت محور مقاومت در منطقه تأکید کرد.

عطوان به شبکه خبری المیادین گفت که شهرک‌های صهیونیست‌نشین در فلسطین اشغالی، زیر موشک‌های مقاومت لبنان قرار دارد.

وی تصریح کرد، محور مقاومت از هر زمانی قدرتمندتر شده و دارای درایت و انضباط بیشتری است.

این تحلیلگر بر این باور است که «اگر محور مقاومت، آزموده شود، پاسخ ویرانگری خواهد داد و این، آخرین جنگ در منطقه خواهد بود».

عطوان در سالگرد ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت که «به شهادت رسیدن یک نفر، بدین معنا نیست که مقاومت به پایان رسیده است».

وی همچنین گفت که دشمنان محور مقاومت در پی ترور سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان نیز هستند؛ زیرا این دشمنان «می‌دانند که او، آنها را شکست می‌دهد».

این تحلیلگر مسائل سیاسی درباره مصاحبه اخیر نصرالله و اظهاراتی که درباره ارسال سلاح توسط سوریه به مقاومت فلسطین مطرح شد، گفت که موافقت رئیس جمهور سوریه با ارسال موشک‌های کورنت به غزه، مهم است. «امیدوار بودم که جنبش حماس خودش به هواداران خود اعلام می‌کرد که کورنت از سوریه آمده است [نه اینکه از زبان نصرالله بشنوند]».

وی با بیان اینکه مهم‌ترین مسئله مطرح شده در مصاحبه نصرالله، اعلام موافقت دولت سوریه با ارسال کورنت به غزه بود، تأکید کرد، بیشتر کشورهای عربی حتی یک گلوله نیز به مقاومت فلسطین ندادند.

سردبیر رأی الیوم با بیان اینکه، ملت فلسطین در خاک اشغالی ایستاده‌اند و تمام طرح‌های سلب هویت خود را از بین برده‌اند، تصریح کرد، مهر و محبت نصرالله به عرب‌های حاضر در خاک اشغالی ۱۹۴۸، «باعث خواهد شد که اعتمادشان به محور مقاومت افزایش پیدا کند».

 انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول