اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

سردار سلیمانی اسطوره مقاومت بود و پایداری

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سردار سلیمانی اسطوره مقاومت و پایداری بود گفت: اقدام دشمن در ترور سردار معنای جز به بن بست رسیدن سیاست‌های آنها در منطقه نداشت.

سردار سلیمانی اسطوره مقاومت بود و پایداری

حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه سردار سلیمانی اسطوره مقاومت و پایداری بود اظهار کرد: این سردار بزرگ و حماسی به عنوان یک استراتژیست تمام‌عیار برنامه‌های استکبار جهانی را در هم ریخت و همین موضوع باعث عصبانیت دشمن شد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی پیوندی عمیق و ناگسستنی با آرمان‌های انقلاب اسلامی داشت گفت: ایشان به معنای واقعی کلمه ولایتمدار و مردم‌دار بود و همین موضوع نیز او را برای همیشه در اذهان انسان‌ها ماندگار کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تا نابودی آمریکا و اسرائیل از پای نخواهیم نشست افزود: نقش سردار سلیمانی در ایجاد امنیت و وحدت جهان اسلام موضوع مهم دیگری است که نباید از آن غافل شد آن هم در شرایطی که برخی از کشورهای مرتجع منطقه مدام در حال سنگ‌اندازی و ایجاد مشکل بودند.

وی با اشاره به استیصال آمریکا در مقابل ایران در منطقه با محوریت سردار سلیمانی اظهار کرد: دشمن به خوبی متوجه شد بود که تضعیف گروه‌های تروریستی به معنای تضعیف موقعیت بازیگرانی چون اسرائیل و آمریکا در منطقه است بنابراین نقشه ترور سردار را عملیاتی کرد هرچند این اقدام غیر انسانی باعث نخواهد شد در راه و مکتب سردار خللی ایجاد شود.

حاجی‌بابایی اقدام آمریکا در ترور سردار سلیمانی را به معنای به بن بست رسیدن سیاست‌های آنها در منطقه دانست و گفت: سردار سلیمانی تا ابد زنده است و برنامه‌های خصمانه دشمن نیز مانند همیشه با شکست مواجه خواهد شد.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه ادامه راه سردار سلیمانی با هدفگذاری، کار شبانه‌روزی، مقاومت، حرکت در مسیر ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی و اهمیت دادن به مردم و خدمت به آنها محقق می‌شود تأکید کرد: خط به خط زندگی حاج‌قاسم برای ما به معنای چراغ راه است که با تمسک به آن می‌توان از بزنگاه‌ها و مشکلات عبور کرد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول