اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

اجرای چهار نمایش محیطی به مناسب شهادت سردار دل‌ها

مسؤول دفتر هنرهای نمایشی حوزه هنری البرز گفت: به مناسبت ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی 4 نمایش محیطی توسط واحد نمایش حوزه هنری البرز اجرا و در فضای مجازی منتشر می‌شود.

اجرای  چهار نمایش محیطی به مناسب شهادت سردار دل‌ها

ایمان اردی‌زاده، مسؤول دفتر هنرهای نمایشی حوزه هنری البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: چهار نمایش محیطی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در دفتر هنرهای نمایشی حوزه هنری البرز با همکاری دفتر آفرینش‌های هنری بسیج تولید شده است که ضبط تصویری آنها برای انتشار در فضای مجازی به پایان رسیده است که به مناسبت شهادت سردار سلیمانی در هفته بزرگداشت این سردار ملی منتشر خواهد شد.

ایمان اردی‌زاده در ادامه عنوان کرد: این چهار نمایش روایت بخش‌هایی از حضور مدافعان حرم با رویکرد اجتماعی در زمان زندگی و شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است. البته در بخش‌هایی از این نمایش‌ها از منش و مرام سردار دلها و سربازان مخلص و جان برکف او نیز روایت می‌شود.

وی افزود: این نمایش‌ها با عناوین «خواب سفید» به کارگردانی مرضیه ذاکری، «ماه و مه» به نویسندگی و کارگردانی مهدی فتحی، «آیا کسی هست مرا یاری کند» به نویسندگی و کارگردانی احسان فلاحیان و «نگهبان شب» به کارگردانی ایمان اردی‌زاده آماده انتشار در فضای مجازی است.

به گفته این مسؤول فرهنگی در صورت بهبود وضعیت کرونایی در نظر داریم این نمایش‌ها در جریان برگزاری شکوهمند سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در محیط‌های باز در استان البرز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا شود.

اردی‌زاده یادآور شد: از میان این چهار نمایش محیطی، نمایش «خواب سفید» به کارگردانی مرضیه ذاکری در دومین جشنواره سردار آسمانی نیز پذیرفته شده است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول