اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اجرای طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: در راستای کاهش آلودگی هوا طرح زوج و فرد از روز پنجشنبه 11 دی ماه در هسته مرکزی شهر اصفهان تا اطلاع ثانوی اجرا می‌شود.

اجرای طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر اصفهان

محمدرضا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در اجرای مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا به منظور رفاه حال شهروندان و با توجه به شرایط کنونی بیماری کرونا و در راستای کاهش آلودگی هوا طرح زوج و فرد از روز پنجشنبه ۱۱ دی ماه در هسته مرکزی شهر تا اطلاع ثانوی اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اینکه این طرح صبح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۴ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۱ اجرا می‌شود، گفت: برخورد جدی با خودروهای فاقد معاینه فنی و دودزا در دستور کار پلیس است.

وی ادامه داد: با توجه به گزارش مرکز پایش زیست محیطی استان و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر انباشت آلاینده‌های جوی در مناطق مرکزی و صنعتی اصفهان تا پایان هفته لازم است رانندگان نسبت به اخذ معاینه فنی، چک و کنترل وسیله نقلیه خود در خصوص میزان آلایندگی هوا اقدام کنند.

محمدی با تأکید بر اینکه شهروندان از تردد غیرضروری و عبور و مرور با خودروهای شخصی و تک سرنشین و موتورسیکلت به ویژه در معابر اصلی و مرکزی شهر خودداری کنند، خاطرنشان کرد: رانندگان خودروهای فاقد معاینه فنی در اسرع وقت برای حفظ سلامتی شهروندان و جلوگیری از اعمال قانون از طریق دوربین‌ها و مأموران راهور نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول