اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پایش قیمت‌ها در فروشگاه‌های بزرگ سمنان آغاز شد

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اجرای طرح رصد و پایش قیمت‌ها در فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای استان خبر داد.

پایش قیمت‌ها در فروشگاه‌های بزرگ سمنان آغاز شد

مهدی یحیایی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد:در طرح رصد و پایش قیمت‌ها در فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای استان سمنان، گشت‌های نظارت و بازرسی از فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای با اولویت گروه کالاهای اساسی و موردنیاز در استان تشدید خواهد شد.

وی گفت: این طرح توسط ۱۰ اکیپ توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در مرکز استان انجام و از ظرفیت‌های تشکل‌های غیردولتی و دیگر دستگاه‌های دولتی در قالب گشت‌های مشترک نیز استفاده خواهد شد و در سایر شهرستان‌های استان نیز به‌زودی اجرا می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: در این طرح، تمام اقلام قابل عرضه در فروشگاه‌های بزرگ از نظر قیمت و فراوانی، رصد و پایش می‌شود.

یحیایی بیان کرد: همچنین تخفیف‌های اعمال‌شده توسط این واحدها و چندگانگی قیمت فروش کالا، توسط کارشناسان و بازرسان سازمان صمت مورد بررسی و رصد قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای در استان موظف به نصب قیمت کالا و نرخ‌نامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، عدم نصب قیمت، عدم صدور فاکتور و امتناع از عرضه کالا و ... را به شماره ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول