اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

جریان تحریف دنبال تخریب نهادها و نیروهای انقلاب است/فتنه 88 بزرگترین جفا به مردم

امام جمعه قلعه رئیسی در مراسم 9دی گفت: جریان تحریف به دنبال تخریب نهادها و نیروهای انقلابی است.

جریان تحریف دنبال تخریب نهادها و نیروهای انقلاب است/فتنه 88 بزرگترین جفا به مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا،  امروز همزمان با سراسر کشور مراسم 9 دی با حضور امام جمعه، بخشدار، فرمانده حوزه مقاومت و بسیجیان، اعضای شورای شهر و شهردار، دانش آموزان، اصناف و مدیران مدیران ادارات و مردم قلعه رئیسی برگزار شد.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در این مراسم ضمن خیرمقدم به مردم شهر قلعه رئیسی  و مسئولینی که در این مراسم شرکت کردند و با انتقاد از مسئولینی که شرکت نکردند عنوان کرد: فضای بعد از رسول الله فضای حاکمیت فتنه است و فضای سال 88 هم فضای حاکمیت فتنه بود و مردم باید فتنه شناس شوند تا دچار فتنه نشویم و در دام فتنه نیفتیم تا حامی فتنه نباشیم و اگر فتنه شناس شدیم دیگر حمایت کننده فتنه نخواهیم بود.

امام جمعه قلعه رئیسی به درس های عبرتی از صدر اسلام و فتنه 88 اشاره و بیان کرد: در فتنه 88 شخصیت هایی به میدان آمدند با سابقه ریاست جمهوری و با سابقه ریاست مجلس و نخست وزیری دارای سوابق درخشان قبل از انقلاب بودند اما چون در این مدت به خواسته های نامشروع خود نرسیدند در سال 88 در مقابل ولایت ایستادند با دشمنان انقلاب همپیمان شدند و دو ریاست جمهور سابق از آنها حمایت می کند و یکی با نوشتن نامه بدون بسم الله رهبری را تهدید می کند و چراغ سبز به فتنه گران است که من حامی شما هستم.

وی با بیان اینکه زمینه فتنه 88 یک شبه به وجود نیامد افزود: غربی ها به از هم پاشیدن نظام امیدوار شدند و همین فرد می آید در راهپیمایی فتنه گران شرکت و حمایت می کند.

صلواتی خاطرنشان کرد: سران فتنه 88 هم اوباما را برای حمایت فراخواندند و حتی سران رژیم صهونیستی و آل سعود هم از آنها حمایت کردند و در سال 88 هم از بیت امام و فرزندان شهدای بزرگ استفاده کردند و صاحبان فضلیت ها را به خود جذب کردند تا مردم را گمراه کنند و به مردم بگویند اینها راست می گویند به نحوی عمل کردند تا طلاب خاموش را هم به خود جذب کنند و به مردم نشان دهند اینها راست می گویند.

خطیب جمعه قلعه رئیسی اظهار داشت: بلایی که به سران فتنه آمد عین آن است خود کرده را تدبیر نیست، مردم خواهان نابودی سران فتنه بودند حضرت آقا جلوی آنها را گرفت.

وی گفت: سران فتنه اعلامیه هایی برای جذب سپاه و بسیج صادر کردند و می خواستند پشتیبان اصلی نظام و انقلاب را بگیرند اما موفق نشدند اولین بیانیه سران فتنه را ببینید با تمسک به قرآن و اراده باطل و برداشت غلط رهبر را خطاب قرار دادند و رهبری را مقصر دانستند و آنچه عامل بدبختی سران فتنه بود ولایت ستیزی بود.

صلواتی تصریح کرد: در فتنه 88 از مردم استفاده ابزاری شد و بزرگترین جفا به مردم شد زمینه تحریم را فراهم کردند و یک فتنه تحریم ساز شود و دشمن را برای دشمنی تقویت کردند و نظام را به چالش کشیدند و یک چالش فتنه همین تحریم های امروزی است.

وی گفت: یکی از ابزارهای مهم فتنه گران دورغ و تهمت زدن به نیروی های ارزشی بود و این تهمت ها در زمان پیامبر(ص) هم بود و در اوایل انقلاب هم سیل تهمت ها به سمت شهید بهشتی بود و بنی صدر یک روزنامه داشت که نام آن را باید یک فحش نامه علیه شهید بهشتی نام گذاشت و متاسفانه هنوز نسل جوان ما شهید بهشتی را نشناختند در سال 88 هم به نظام دروغ و افتراء زدند و شخصیت های ارزشی را ترور کردند.

امام جمعه قلعه رئیسی یادآور شد: در فتنه 88 شخصیت هایی همچون علم الهدی ها، مصباح ها و احمد خاتمی ها را تا توانستند ترور شخصیتی کردند و همین امروز هم فضای مجازی را علیه نهادهای انقلابی و نیروی انقلابی کردند.

وی گفت: فضای مجازی را علیه منصوبان رهبری و نهادهای انقلابی به خط کردند و سلاح امروز وارثان فتنه گران تحریف است و واقعیت ها را تحریف می کنند و مثلا سازش با دشمن را بهترین راهکار برای حل مشکلات می دانند و امروز جریان تحریف فضا سازی علیه نیروهای انقلابی و نهادهای انقلابی می کنند امروز نگاه کنید چه بلایی به سر مجلس می آورند.

وی تاکید کرد: رهبر انقلاب می فرماید بعد از انقلاب یکی از مجلس های انقلابی همین مجلس است اما در فضای مجازی نگاه کنید چه اتفاقی رخ می دهد ببینید امروز چقدر سپاه، بسیج و نهادی انقلابی تخریب می کنند و امروز جریان تحریف برای نیروهای غیرانقلابی فضا را مهیا می کند و کار اصلی جریان تحریف این است که مقصر مشکلات فعلی را با تحریف واقعیت ها و با ناامید کردن مردم تنها جریان انقلابی می دانند و راه مقابله با جریان تحریف جهاد امید است که باید مردم و جامعه را امیدوار کرد .

مردم قلعه‌رئیسیدر پایان این مراسم با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه‌گر و ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده بار دیگر حمایت خود را از نظام و رهبری اعلام کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول