اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

دستان گشاده خیران برای آزادی 28 زندانی در سالگرد عروج حاج قاسم/ یک خیر 10 زندانی را آزاد کرد

مدیرکل زندان‌های مازندران گفت: ۲۸ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان با انفاق و حمایت انسان‌دوستانه خیران و ستاد دیه در آستانه نخستین سالگرد سردار دل‌ها، آزاد و به آغوش جامعه بازگشتند.

دستان گشاده خیران برای آزادی 28 زندانی در سالگرد عروج حاج قاسم/ یک خیر 10 زندانی را آزاد کرد

 به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، در روزهایی که با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی تقارن دارد و همه جا صحبت از خلقیات انسان دوستانه این شهید والامقام است، صحبت از مهربانی و دلسوزی‌اش! 

امروز مزار حاج قاسم پناهگاه دردمندان شده و مردم از شهر و کشورهای دور و نزدیک درد دل‌های خود را، همچون روزهایی که حاج قاسم در قید حیات بود میبرند و ایشان را شافع دردهای خود قرار می‌دهند.

تعدادی از خیران استان مازندران با آوردن نام حاج قاسم پس از شهادت ایشان، اقدام به گره‌گشایی از مشکل دردمندترین افراد در ندامتگاه‌های استان کردند و زمینه آزادی‌شان را فراهم کردند، در نهایت این خیران با نیت شهید سلیمانی منجر به آزادی ۲۸ زندانی در سطح استان شد.

در این راستا علی استادی مدیرکل زندان‌های استان مازندران طی گفت‌وگویی با فارس بیان می‌کند: در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی با حمایت خیران و ستاد دیه استان بیش از ۲۸ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شدند.

متاسفانه بخشی از جامعه آماری استان درگیر مشکلات اجتماعی و اقتصادی هستند و به دلیل عدم پرداخت دیون و یا ورشکستگی برابر قانون آزادیشان سلب می‌شود.

وی می‌گوید؛ سلب آزادی سرپرست خانواده در پهنه پر جزر و مد گیتی و هجمه‌های بی‌رحم فقر و نیاز، شیرینی امید و نشاط را در کام دیگر افراد خانواده هم به تلخی می‌کشاند، اما وجود افرادی بلند همت و وارسته که سفره جوانمردی آنان همواره در این گستره پر تلاطم پهن و التیام بخش مرارت‌ها و ملامت‌های خانواده‌های دردمند هستند، موجب وزش دوباره نسیم امید در زندگیشان می‌شود.

با حمایت خیران نیک‌اندیش و ایثارگر و ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان مازندران زمینه آزادی بیش از ۲۸ نفر از زندانیان جرائم خیر عمد در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی فراهم شد.

مدیرکل زندان‌های استان مازندران ادامه می‌دهد؛ به همین مناسبت یکی از خیران شهرستان بهشهر با اهدای ۹۷۰ میلیون ریال موجبات آزادی ۱۰ بیش از نفر از زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم آورد.

 در نظام زندان‌بانی اسلامی علاوه بر نگهداری زندانیان و اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی در زندان‌ها، حمایت از خانواده‌های زندانیان از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان زندان‌ها به شمار می‌آید.

وی اضافه می‌کند؛ اقدامات و خدمات شایسته‌ای در راستای ارائه کمک‌های معیشتی و پوشش حداکثری خانواده‌ها در انجمن حمایت از زندانیان و ساخت مسکن و اهدای تسهیلات ارزان به خانواده واجد شرایط با حمایت خیران مسکن‌ساز استان صورت گرفته است و امیدواریم با حمایت همکاران و خیران استان این خدمات استمرار خواهد داشت.

به گزارش فارس؛ حاج قاسم مردی بود که پس از شهادتش نامش زنده است، او امروز قهرمان مردم زیادی در سطح جهان است، در این روزها بانی آزادی زندانیانی شد که سال‌ها در انتظار خلاصی بودند.... 

 

انتهای پیام /۸۶۰۴۸/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول