اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

عاملان مسمومیت الکلی قشم دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری ۹ نفر از عاملان مسمومیت و فوت شهروندان قشمی در اثر مصرف مشروبات الکلی دست ساز خبرداد.

عاملان مسمومیت الکلی قشم دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، سردار غلامرضا جعفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام مسمومیت تعدادی از شهروندان قشمی و بندرعباسی و فوت تاکنون سه نفر از آنان بر اثر مصرف مشروبات الکلی دست ساز، بلافاصله  پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی قشم با تشکیل اکیپی به محل بستری افراد در بیمارستان شهرستان اعزام و مشاهده کردند تعدادی از شهروندان به دلیل مصرف مشروبات الکلی دست ساز مسموم و در حال مداوا هستند که سه نفر آنان تاکنون فوت و حدود ۲۰ نفر تحت مداوا هستند.

فرمانده انتظامی هرمزگان  با بیان اینکه مصدومان بین ۱۷ تا ۵۷سال سن دارند ،اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع، اقدامات و تحقیقات فنی و پلیسی برای شناسایی و دستگیری عاملان توزیع مشروبات الکلی از همان لحظه ابتدایی آغاز شد.

وی ادامه داد: با تلاش بی وقفه مأموران و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی با گشت‌زنی‌های پنهان و آشکار در نهایت ۹ نفر از توزیع کنندگان مشروبات الکلی شناسایی، در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مشروب دست ساز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بابیان اینکه تحقیقات لازم بر روی متهمان دستگیر شده در حال انجام است، به عموم مردم توصیه کرد ضمن نظارت و کنترل  جدی و بیش از پیش جوانان و نوجوانان خود در خصوص رفتارهای فرزندان و ترددهای مشکوک  آنان بی تفاوت نباشند.

جعفری خاطرنشان کرد: نظارت خانواده‌ها و آموزش و پرورش بر فرزندان، تشریح سوء مصرف مشروبات الکلی برای نوجوانان و جوانان، گسترش فضاهای تفریحی، ورزشی و فرهنگی برای ایجاد نشاط و شادابی سالم و متعارف در جامعه، بکارگیری سمن‌ها و افزایش نظارت پلیس در اماکن عرضه کننده مشروبات الکلی از دیگر راه‌های پیشگیری از ترویج مصرف مشروبات الکی است.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول