اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مصطفوی هم به صف عذرخواهی آزاد راه تبریز-سهند پیوست/به خطر افتادن منافع شخصی برخی‌ها

مدیرعامل شرکت عمران سهندگفت: از صبر و حوصله مردم به خاطر آزاد راه تبریز- سهند که بسیار طول کشید و با حواشی زیادی نیز همراه بود تشکر و عذرخواهی می‌کنم؛ البته بر خلاف برخی شایعات، همانطور که امروز به همراه خبرنگاران از این مسیر تردد کردیم و شاهد ماجرا بودند آزادراه کاملا امن بوده و هیچ مشکل خاصی ندارد.

مصطفوی هم به صف عذرخواهی آزاد راه تبریز-سهند  پیوست/به خطر افتادن منافع شخصی برخی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  عباس مصطفوی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: آزادراه تبریز_سهند_اندیشه بالاخره بعد از ۱۲ سال به نتیجه رسید و افتتاح شد و باوجود شایعات منتشر شده هیچ ضرورتی برای بسته شدن موقتی این مسیر وجود ندارد و هرگز این اتفاق نخواهد افتاد.

وی ضمن قدردانی از پیگیری های مجدانه استاندار آذربایجان شرقی از تکمیل و پیشرفت این آزادراه یادآور شد: دکتر پورمحمدی اولین پروژه‌ای که بعد از انتصاب بازدید کرد آزادراه تبریز_سهند_اندیشه بود و بسیار نسبت به این پروژه دغدغه‌مند بودند.

مصطفوی هم به صف عذرخواهی آزاد راه تبریز-سهند  پیوست

مصطفوی ابراز داشت: از صبر و حوصله مردم به خاطر اینکه پروژه  که بسیار طول کشید و با حواشی زیادی نیز همراه بود تشکر و عذرخواهی می‌کنم؛ البته بر خلاف برخی شایعات، همانطور که امروز به همراه خبرنگاران از این مسیر تردد کردیم و شاهد ماجرا بودند آزادراه کاملا امن بوده و هیچ مشکل خاصی ندارد.

وی ادامه داد: نگرانی و دغدغه‌مندی خاص استاندار در ارتباط با این پروژه را خاص و مقدس می‌دانم که باعث شد پروژه ای با این عظمت در این شرایط کرونایی و تحریم‌های شدید بالاخره به سامان برسد؛ هرچند عده‌ای به دلیل به خطر افتادن منافع شخصی چندان از به بهره برداری رسیدن این پروژه خوشحال نشدند.

مصطفوی با بیان اینکه اگر به ظرفیت های داخلی و سرمایه‌گذاران داخلی توجه کنیم نیاز بسیار کمی به خارج احساس خواهیم کرد، افزود: برای به نتیجه رسیدن آزادراه تبریز_سهند_اندیشه تمام نمایندگان هر یک به نوعی پیگیر بودند و شرکت مادر تخصصی و وزیر راه و شهرسازی ریسک های آنچنانی را قبول کردند.

وی به مسائل و موانع مختلف پیشرفت آزادراه در حدود دو و نیم سال پیش اشاره و اضافه کرد: در آن مقطع ۶۰ درصد از اراضی مورد نیاز پروژه تملک نشده بود و در ابتدای مسیر پادگان شهید مدنی قرار داشت و در مسیر آزادراه نیز ۶ کیلومتر مربوط به زمین های روستای اسنجان قرار داشت که تملک نشده بودند.

مصطفوی همراهی بزرگوارانه و بی دریغ اهالی روستای اسنجان، شهرک شهید مدنی و اهالی باغ های لاله را که هر یک به تنهایی می توانستند مانع پیشرفت پروژه شوند قابل تقدیر و بسیار ارزشمند دانست.

حداکثر عوارض تصویبی برای آزاد راه تبریز- سهند 3 هزار تومان

وی حداکثر عوارض تصویب شده برای آزادراه را سه هزار تومان اعلام و اضافه کرد: حداکثر شیب آزاد راه کمتر از ۶ درصد به طول ۹۰۰ متر در دره اسنجان و شیب متوسط آزادراه نیز کمتر از ۲ درصد است.

مدیر عامل شرکت عمران سهند در ادامه صحبت های خود اذعان داشت: در ۱۹ فروردین ۹۷ تمام پروژه های عمرانی شهر جدید سهند از جمله آزاد راه متوقف بودند اما در حال حاضر تمام این پروژه ها بدون استثنا یا تمام شده اند و یا در حال اتمام هستند.

وی با بیان اینکه در سال جهش تولید برای ۹۹ پروژه برنامه ریزی کردیم که از این تعداد ۶۵ پروژه تبدیل به قرارداد شده است، افزود: در دو و نیم سال گذشته بیش از ۱۵۰۰میلیارد تومان تفاهم نامه همکاری داشتیم که بیش از ۴۰ درصد آن تبدیل به قرارداد شده است. 

مصطفوی تصریح کرد: در این مدت ۳۵۰۰ واحد مسکن مهر و ۶ مدرسه را تحویل دادیم و نسبت به این مساکن جهاد محوطه سازی و مدرسه سازی را به پا کردیم.

شهر جدید سهند عروس شهرهای جدید ایران

مدیر عامل شرکت عمران سهند اضافه کرد: مجموعه هشت بهشت سهند این ظرفیت را دارد که سومین تفرجگاه تبریز بعد از ائل گلی و عون بن علی لقب بگیرد و شهر سهند عروس شهرهای جدید ایران باشد.

لازم به توضیح است امروز خبرنگاران به همراه مدیرعامل شرکت عمران سهند از آزاد راه تبریز_سهند، مسجد امام جعفر صادق در فاز ۲، پارک کودکان، مدرسه شهید محمد خلیل پورنهر،  کتابخانه سهند و مسجد امام رضا در فاز ۳ شهر سهند بازدید کردند و در جریان پیشرفت این پروژه ها قرار گرفتند.

انتهای پیام/۶۰۰۲۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول