اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  کشاورزی و امور دام

مدیر عامل شرکت خدمات هواپیمایی ویژه منصوب شد

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید شرکت هواپیمایی خدمات ویژه با حضور رئیس مجمع عمومی شرکت هواپیمایی خدمات ویژه و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی برگزار شد.

مدیر عامل شرکت خدمات هواپیمایی ویژه منصوب شد

مهدی سلیمیان؛ به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی در این مراسم، علی بخشعلی پور به عنوان مدیرعامل شرکت هواپیمایی خدمات ویژه به موجب حکم مدیرعامل شرکت مادر تخصصی منصوب شده و از خدمات سیامک اسکندری قدردانی شد.

در ادامه جلسه آقای دکتر مجابی مدیر عامل شرکت مادر تخصصی ضمن معرفی بخشعلی پور  از زحمات و خدمات اسکندری و اعضای هیئت مدیره سابق شرکت، جهاندار لاشکی و خانم باقری قدردانی نموده و ضمن شرح مختصری از تاریخچه شرکت هواپیمایی خدمات ویژه با اشاره به موانع و مشکلات شرکت به لحاظ تحریم‌ها و امکانات و اعتبارات یکی از مشکلات بزرگ شرکت را تک مشتری بودن آن برشمرده و تأکید داشت که باید برای خلق بازارهای جدید و به روز نمودن فعالیت‌های شرکت متناسب با نیاز بخش کشاورزی مانند فعالیت‌های سنجش از راه دور و استفاده از تکنولوژی در حوزه پهپادی و تاکسی هوایی از طریق مشارکت با سازمانها و نهادهای مرتبط افق‌های جدیدی را برای فعالیتهای شرکت باید ترسیم نمود.

وی یادآور شد که در طول یکسال گذشته اقدامات موثری در جهت حل مشکل بودجه و اعتبارات و ردیف بودجه برای پرداخت حقوق کارکنان شرکت از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای سال آتی و اخذ سند تک برگ برای اراضی شرکت انجام گردیده و با اشاره به اینکه آقای دکتر بخشعلی پور از متخصصین هوا و فضا بوده و در طول دوران خدمت‌شان مناصب بسیار مناسبی در حوزه هوا و فضا داشته اند تاکید نمودند که اجرایی کردن تفاهم نامه‌های منعقد شده با سازمانها، مرجع قراردادن شرکت برای کلیه فعالیت‌های هوا و فضا در وزارتخانه، تسویه مطالبات و بدهی‌های شرکت سرلوحه امور ایشان در طول دوران مدیریت ایشان باشد.

در انتهای مراسم بخشعلی پور به عنوان مدیرعامل، اسکندری و خانم باقری به عنوان اعضای هیئت مدیره احکام خود را از مدیرعامل شرکت مادر تخصصی دریافت نمودند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول