اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

9 دی کشیدن خط بطلان بر چهره نفاق جدید بود

هیأت مؤسس جمعیت گفتمان انقلاب در بیانیه‌ای به مناسبت 9 دی تأکید کرد: 9 دی در حقیقت بینش عمیق آحاد مردم در تشخیص جهت حق و حقیقت و کشیدن خط بطلان بر چهره نفاق جدید بود.

9 دی کشیدن خط بطلان بر چهره نفاق جدید بود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، هیأت مؤسس جمعیت گفتمان انقلاب به‌مناسبت یوم‌الله 9 دی، بیانیه‌ای صادر کرد که متن کامل آن را در ادامه می‌خوانید.

مقام معظم رهبری:

«این گام دوم، انقلاب را به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنافداه) هست نزدیک خواهد کرد.»

«امت» و «ولایت» دو بال پرواز و بالندگی انقلاب اسلامی هستند و «نهم دی ماه ۱۳۸۸» تجلی عینی مفهوم ذوب در ولایت بود. در حقیقت بینش عمیق آحاد مردم در تشخیص جهت حق و حقیقت و کشیدن خط بطلان بر چهره نفاق جدید و برچیدن بساط فتنه‌گران در دفاع از حریم ولایت از یکسو نویدبخش به ثمر نشستن تلاش‌های پیوسته مقام عظمای ولایت در جهت بصیرت‌افزایی امت بود و از سوی دیگر خروش دینی و بصیرت عاشورایی مردم را به مثابه پیامد طبیعی احساس تکلیف امت برای پاسداری و قدرشناسی از بال دیگر انقلاب معرفی کرد. از این رو ۹ دی به درستی شایسته عنوان «روز بصیرت و میثاق دوباره امت با ولایت است».

«هیأت مؤسس جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی» ضمن گرامیداشت افتخار و حماسه جاودانه یوم‌الله ۹ دی بر روح پاک و پرفتوح سردار دلها «شهید سپهبد قاسم سلیمانی»، بزرگ پرچم‌دار ولایت در مبارزه با فتنه‌های داخلی و بیرونی درود فرستاده و خود و همگان را به افزایش بصیرت و تبعیت از رهبری که رمز توانمندی کشور و پیروزی آرمان‌های انقلاب است، فرامی‌خوانیم.

هیأت مؤسس جمعیت گفتمان انقلاب

۹ دی ۱۳۹۹

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول