اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

طنز/ شهردار پاسخگوی توسعه سمندآسای تبریز باشد

74 کیلومتر مسیرگشایی و تعریض معابر در طول سه سال اخیر کم چیزی نیست! فاصله خود تبریز تا بستان‌آباد 50 کیلومتر است و لازم است، شهردار تبریز پاسخگوی این مسیر‌گشایی و تعریض معابر سمندآسای خود باشد.

طنز/ شهردار پاسخگوی توسعه سمندآسای تبریز باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مرز عالم خیال با واقعیت در پس آمارها و گزارش‌های میدانی و عینی مشخص می‌شود.خواب و خیال چیز خوبی است، برای تمدد اعصاب می‌شود آن را به عنوان هدف ترسیم کرد و با واقعیت موجود ‌سنجید و پیشرفت خوبی داشت اما گاهی فرصت کوتاه است و اگر خیالبافی تداوم پیدا کند، امکان تحقق آرزوها کم خواهد شد.

74 کیلومتر را با پای پیاده می‌توانید در یک روز طی کنید و با خودرو حدود یک ساعت و نیم طول می‌کشد تا به مقصد برسید. ( ایرج شهین‌باهر اعلام کرد: ۷۴ کیلومتر مسیرگشایی و تعریض معابر در سه سال اخیر اجرا شده است)

شهردار کلان‌شهر تبریز چند روز پیش آماری را عنوان کرده است که اگر عقب‌کشی‌های ساختمانی را هم که توسط شهروندان انجام می‌شود، روی مسیرگشایی حساب کنیم به سختی می‌توان به عدد مطلوب وی رسید.

74 کیلومتر مسیرگشایی و تعریض معابر در طول سه سال اخیر کم چیزی نیست! فاصله خود تبریز تا بستان‌آباد 50 کیلومتر است و لازم است، شهردار تبریز پاسخگوی این مسیر‌گشایی و تعریض معابر سمندآسای خود به قرار زیر باشد:

الف. به نظر می‌رسد با توجه به سرعت پیشرفت پروژه میدان آذربایجان، میارمیار و پروژه‌هایی از قبیل پارک بزرگ، این مسیرگشایی 74 کیلومتری در تبریز در حد توان مجموعه شهری نبوده و این ظلم مضاعفی است برای کارکنان مجموعه شهرداری، با فرض اینکه اگر هم اکنون تصمیم بگیرید عوارض خودرو خودتان را الکترونیکی پرداخت کنید، هنوز زیرساخت پرداخت در شهرداری مقدور نیست!

ب. نقشه تبریز موجود است، آقای شهردار لطفا یک عدد ماژیک به‌دست بگیرید؟ خطوطی را مشخص کنید تا روی هم بشود 74 کیلومتر!

ج. سازمان‌ها و ادارات بخش به درد بخوری دارند به نام روابط عمومی در صورت امکان محل و اندازه دقیق این مسیرگشایی‌ها و تعریض را بفرمایید تا اگر شما وقت ندارید ایشان بشمارند و به این چند مورد مسیرگشایی شهدای ارتش، شهید میلانی، عطار نیشابوری، ۳۵ متری صنعتگران، فاز دوم شهید خلیلی و... اکتفا نکند؛ چرا که اسامی آن سه نقطه‌ها بخش بزرگی از 74 کیلومتر را شامل می‌شوند. ضمنا جایی و پیش رئیس‌جمهور فرموده‌اید: با وجود تحریم‌ها 1044 پروژه اجرا نموده‌اید به همین دستگاه روابط عمومی دستور صادر کنید کتابچه‌ای نفیس الکترونیکی تهیه کرده و گزارش آن همه پروژه را با عکس و توضیحات به رسانه‌ها برساند تا حق مطلب طوری ادا شود که شهروندان فهیم از این همه تلاش و کوششی که دیده نمی‌شود، باخبر شوند.

د. در همانجا فرموده‌اید مترو تبریز در سه سال گذشته به اندازه ۱۰ سال توسعه یافته است، با اینکه این توسعه‌یافتگی صورت گرفته است، چرا واگن‌ها افزایش پیدا نکرده و سیستم ایمنی و تهویه و موبایل مترو همچنان مشکل دارد؟ اگر بودجه تزریق شده را توسعه فرض می‌کنید که چند برابر شده است، اشتباه نفرمایید آنقدر دست دست کرده‌اید که تورم و وضعیت دلار طوری شده است که ایستگاه‌های ما با مشکل پله برقی برای بار دوم افتتاح شده‌اند. تزریق پول توسعه نیست!

ه. این جمله را توضیح دهید که فرموده‌اید: با وجود اینکه اجرای پروژه‌های مسیرگشایی مزایای متعددی به همراه دارد، اما تاکید بر جنبه زیست محیطی بیش از هر اقدامی در این خصوص مدنظر است. حالا جنابعالی با در نظر گرفتن کدام جنبه زیست‌محیطی 74 کیلومتر در تبریز مسیرگشایی و تعریض انجام داده‌اید؟ لطفا مستندات ارائه بفرمایید.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول