اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

فرمانده جدید سپاه لارستان معارفه شد

طی آئینی با حضور فرمانده ارشد سپاه در استان فارس، فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان تکریم و معارفه شدند.

فرمانده جدید سپاه لارستان معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان طی آئینی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور فرمانده سپاه فجر استان فارس، مقامات نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا، بسیجیان، مسوولان محلی و اقشار مختلف مردم در سالن ۹ دی شهر لار، فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان معرفی شد.

در این مراسم همچنین فرمانده سپاه فجر استان فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم و همچنین سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، گفت: آیت الله سیدعبدالحسین لاری(ره) به پشتوانه مردم لارستان توانست در مقطعی حکومت اسلامی را پایه‌ریزی کند و این اقدام افتخاری برای این سرزمین بزرگ است که باعث شد رهبر معظم انقلاب لقب برجسته‌ترین را مردم این خطه بکار ببرند.

سردار یدالله بوعلی با برشمردن رشادت‌های حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس همچنین مقابله با دسیسه‌های مستکبران عالم علیه کشورهای غرب آسیا، اظهار داشت: سردار سلیمانی با اعتقادی راسخ در میدان حاضر شد و توانست با اتکا به خداوند متعال بدون در نظر گرفتن قومیت و مذهب مردم کشورها، به یاری آنان شتافت و بر دشمن غلبه کرد.

وی با ابراز تأسف نسبت حضور کم نیروهای لارستان در سطح استان، خاطر نشان کرد: نباید افرادی که از خطه لارستان هستند، تعصب داشته باشند که حتما در لارستان بمانند و استان فارس متعلق به همه مردم آن دارد و کسانی که در ستاد سپاه استان فارس قرار می‌گیرند باید مربوط به همه استان باشند و از همه ظرفیت مدیریت استان فارس استفاده شود.

این فرمانده ارشد سپاه در استان فارس فلسفه تشکیل بسیج را استفاده از ظرفیت همه مردم برشمرد و عنوان کرد: هدف سپاه از استفاده از ظرفیت‌های مردمی، کمک به سازمان‌هایی است که قرار است برای خدمت به مردم فعالیت کنند.

بوعلی با تأکید بر اینکه فرمانده سپاه باید بداند که وجه تمایز سپاه در این است که جنبه معنوی آن برجسته‌تر از جنبه مادی باشد، اضافه کرد: توجه به دین، اسلام و ارزش‌های آن باید در رفتار، تعامل و ارتباط با مردم و جریان‌های مختلف معلوم باشد.

به گزارش فارس، سرهنگ پاسدار امیر جاهدی از سال ۱۳۹۳ و به مدت شش سال بر مسند فرماندهی سپاه لارستان نشست و با اقدامات جهادی خود توانست خدمات متنوعی برای مردم و لارستان داشته باشد. سرهنگ عیسی افسری فرمانده جدید سپاه لارستان پیش از در سمت فرماندهی ناحیه سپاه عشایری استان فارس بوده است.

در حاشیه این مراسم و با حضور مسوولان، چهار پروژه فرهنگی و ورزشی به ارزش هفت میلیارد تومان مورد بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی قرار گرفت.

مسئولین ابتدا سالن صالحین شهید ابومهدی المهندس و باشگاه بدنسازی شهید حاج قاسم سلیمانی در مجموعه ورزشی ۹ دی روبروی پارک شهر لار را افتتاح کردند.

این باشگاه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال توسط خیرین با مشارکت سپاه ناحیه لارستان احداث شده است.

در ادامه مقبره و المان شهدای گمنام شهر لار نیز به بهره برداری رسید، قطر این مقبره ۱۲ متر و ارتفاع آن ۱۰ متر که شامل هشت طاق است که به نیت امام هشتم آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام و الهام گرفته از هشت سال دفاع مقدس می باشد.

برای این طرح معنوی نیز ۱۲ میلیارد ریال توسط خیرین با مشارکت سپاه ناحیه لارستان هزینه شده است.

مسئولین سپس مجموعه ورزشی و چمن مصنوعی سرداران شهید واقع در محله کهویه لارستان نیز افتتاح نمودند. برای اجرای این طرح نیز هشت میلیارد ریال توسط سپاه ناحیه لارستان با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر لار احداث شده است.

در ادامه نیز کلنگ آغاز ساخت مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج مرحوم حاج احمد قنادی پدر شهید محمود قنادی هم به زمین زده شد.

برای اجرای این طرح نیز ۴۰ میلیارد ریال توسط خیرین با مشارکت سپاه لارستان هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول