اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

افتتاح مدرسه ۱۵ کلاسه ناحیه سه شیراز

استاندار فارس گفت: ۶۰ پروژه آموزشی در شهرستان شیراز در دست احداث است که ۳۰ واحد آن تا پایان سال به بهره‌برداری و مابقی نیز تا پایان دولت به پیشرفت قابل قبولی خواهد رسید.

افتتاح مدرسه ۱۵ کلاسه ناحیه سه شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عنایت الله رحیمی در مراسم افتتاح دبیرستان ۱۵ کلاسه ناحیه سه شیراز با بیان این که بالندگی و توسعه کشور متاثر از سرمایه های انسانی آموزش دیده، خلاق و نخبه است، اظهارداشت: اگر به دنبال توسعه، رفاه و آسایش مردم هستیم باید این هدف را از مسیر توسعه تعلیم و تربیت در کشور محقق کنیم.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب درباره همه ابعاد آموزش و پرورش تاکیدات بسیار زیادی دارند، افزود: دولت تدبیر و امید همه آرمان ها و شعارهای دولت های گذشته در خصوص توسعه آموزش و پرورش که در قالب شعار و اقداماتی مطرح می شد را عملی کرده است که شامل توسعه، ایمن سازی و هوشمندسازی فضاهای آموزشی و همچنین ترمیم حقوق بازنشستگان فرهنگی و فرهنگیان عزیز، توجه به محتوای کتاب های آموزشی و برگزاری دوره های آموزشی در قالب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می شود.

استاندار فارس با بیان این که ۴۳ روستا که در حریم شهر شیراز قرار گرفته اند با معضلات متعددی روبرو هستند، ادامه داد: فرماندار شیراز باید به صورت شبانه روزی برای حل مشکلات این مناطق تلاش کند تا امکانات اولیه مورد نیاز اهالی این روستاها در چارچوب مقررات تامین شده و مسیر توسعه آن ها هموار شود.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز نیز در این مراسم گفت: این مدرسه دارای ۱۵ کلاس درس می باشد.

محمد کماندار افزود: این پروژه با زیر بنای بالغ بر یکهزار و ۶۷۶ متر مربع و با اعتباری بالغ بر هفتاد میلیارد ریال احداث شده است.

وی ادامه داد: در آینده ای نزدیک شاهده مراحل پایانی عملیات اجرایی دو دبیرستان دخترانه، پسرانه و افتتاح و آغاز عملیات ساخت دو دبیرستان متوسطه دوم دختران و پسران در روستاهای اطراف شیراز خواهیم بود.

خاطر نشان می شود استاندار فارس از پروژه در حال احداث خوابگاه دبیرستان عشایری شهید بهشتی شیراز با زیر بنایی بالغ بر ۶ هزار متر مربع دارای ۵۰ سوییت و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال ویژه دانش آموزان عشایری استان فارس و نیز پروژه آموزشی ۶ کلاسه در حال ساخت حجت آباد شیراز نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول