اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برگزاری برنامه‌های سالگرد شهادت سردار سلیمانی با شعار «مردمیدان»

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از برگزاری برنامه‌های سالگرد شهادت سردار سلیمانی با شعار «مردمیدان» خبر داد.

برگزاری برنامه‌های سالگرد شهادت سردار سلیمانی با شعار «مردمیدان»

مسعود رمرودی معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گرامیداشت یک مکتب و تبیین یک راه است.

وی با اشاره به اینکه تمام ملت‌های مسلمان شخصیت سردار سلیمانی را به عنوان قهرمان و مظهر شجاعت می‌دانند، گفت: بزرگداشت یاد و نام سردار مقاومت، ادای دینی به مجاهدت‌های خالصانه این شهید بزرگوار و دیگر شهدای جبهه مقاومت است.

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه «مرد میدان» شعار و نماد محوری مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی است، افزود: این شعار برگرفته از سخنان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان «مرد میدان شما، ما هستیم» است.

رمرودی در ادامه از تشکیل ستادهای استانی و شهرستانی برای برگزاری سالگرد شهید سلیمانی همزمان با دهه بصیرت و ایام فاطمیه خبر داد و خاطرنشان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، عمده برنامه‌های بزرگداشت در فضای مجازی و رسانه‌های استانی با تولیدات محتوایی انجام می‌شود.

وی از فضاسازی محیطی و تبلیغی، تهیه و توزیع پوستر و بروشور به صورت متمرکز در بین عموم مردم خبر داد و افزود: اجرای گروه‌های سرود ثابت و سیار، برپایی حجله شهدای مقاومت در مقابل مساجد و برگزاری موکب‌های فرهنگی - تبلیغی برای توزیع بسته‌های فرهنگی از برنامه‌های سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در این ایام است. 

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی - هنری از وصیت‌نامه شهید، برگزاری مراسمات شب شعر و تولیدات رسانه‌ای، اعزام اکیپ‌های پزشکی و گروه‌های جهادی به مناطق محروم در راستای محرومیت‌زدایی از دیگر برنامه‌های این ایام است. 

انتهای پیام/۷۳٠٠۹/ق/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول