اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

حجت‌الاسلام میرزایی: شهادت حاج قاسم سبب بصیرت افزایی در میان ملت‌های منطقه شد

استاد حوزه و دانشگاه گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی موج عظیمی از بصیرت افزایی را در منطقه خلق کرد که کمترین اثر آن جمع شدن بساط بیگانگان در منطقه خواهد بود.

حجت‌الاسلام میرزایی: شهادت حاج قاسم سبب بصیرت افزایی در میان ملت‌های منطقه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام علی اکبر میرزایی عصر امروز در گفت‌وگوی رسانه‌ای به مناسبت ۹ دی ماه روز بصیرت با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: این شهید بزرگوار و دیگر شهدای مقاومت الگوهای بصیرت و خردورزی توام با باور به راه حق بودند که به یقین رسیده و در مسیری گام برداشتند که خدا روح بلند آنان را در جوار خویش روزی داد و به فیض عظیم شهادت نائل‌شان کرد.

وی ادامه داد: حاج قاسم الگوی ایمان، خودباوری، شناخت ولی زمان و تبعیت از ولایت در کنار شجاعت و دشمن‌شناسی بود و ما در تمامی عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی و سیاسی برای کشورمان به چنین شخصیت‌های ممتازی نیاز داریم تا گشاینده راه باشند.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: دشمن شناسی حاج قاسم بی مثال بود و سبب بصیرتی عمیق در وجود او شده بود که مصداق سربازی صدیق برای ولایت شد و چنان سرانجام شیرینی برایش رقم خورد که تحقق وعده الهی برای بندگان مخلص خویش است.

حجت الاسلام میرزایی اضافه کرد: حاج قاسم ذوب در ولایت بود و هرگز شخصیت ممتاز خود را اسیر و دربند جریانات سیاسی نکرد و همیشه با مردمداری و اصالت، پیرو سلوکی بود که در مکتب امام راحل آموخته بود.

وی، جاذبه وجودی حاج قاسم را بواسطه روحیه مردم‌داری این شهید و خلق نیکویش دانست و گفت: او یک ظرفیت عظیم معنوی در وجود جریان مقاومت بود و با شهادتش که در کنار شهید ابومهدی المهندس رخ داد، جان و هویت بی‌نظیری به ملت‌های منطقه بخشید که آنان را نسبت به عمق شقاوت دشمنان اسلام و بخصوص آمریکایی‌ها آگاه ساخت و شهادتش نیز موجی از بصیرت افزایی را در کشورمان و دیگر کشورهای مقاومت ایجاد کرد.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول