اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نقش مهم روحانیت در بصیرت‌افزایی جامعه

بخشدار جغین گفت: روحانیون نقش مهمی در بصیرت‌بخشی جامعه دارند و باید بیش از پیش به این رسالت خطیر خود عمل کنند.

نقش مهم روحانیت در بصیرت‌افزایی جامعه

مصطفی فرهادزاده بخشدار جغین در حاشیه اجتماع بصیرتی روحانیون جغین و توکهور و هشت‌بندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودان اظهار داشت: روحانیان در بصیرت‌افزایی جامعه نقش بسزایی دارند و مردم، روحانیت را نماد پرچم دین می‌دانند و اگر روحانیت در جامعه در تمام کارها پیشرو باشد مردم نیز به دنبال آن‌ها حرکت خواهند کرد.

وی گفت: انسجام و وحدت در میان مسلمانان یکی از ضروریات است که در آیات قرآن به آن تاکید شده و مسلمانان و شیعیانی که در ایران اسلامی زندگی می‌کنند تحت لوای امامت و ولایت قرار دارند.

حجت‌الاسلام فرهادزاده تصریح کرد:  روحانیون به‌عنوان مرزبانان فکری و اعتقادی جامعه، نقش مهمی در بصیرت بخشی مردم در مقابل ترفندهای دشمنان دارند و باید بیش از پیش به این رسالت خطیر خود عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه طلاب و روحانیون مسئولیت بسیار سنگینی برای تحقق اهداف نظام اسلامی دارند، افزود: حضور طلاب در جامعه به عنوان هادیان دینی همواره مورد توجه آحاد جامعه است، از این رو باید تلاش کنند تا رسالت سنگین خود را به نحو شایسته در جامعه انجام دهند.

بخشدار جغین، وحدت و بصیرت‌افزایی را راهبرد انقلاب اسلامی خواند و عنوان داشت: هر کسی قدم، قلم و بیانش در جهت ایجاد وحدت و بصیرت‌افزایی آحاد جامعه اسلامی باشد، در راستای پیروزی مسلمانان گام برداشته است.

به گزارش فارس، اجتماع بصیرتی روحانیون جغین و توکهور و هشت‌بندی با حضور امام جمعه و بخشدار توکهور و هشتبندی، بخشدار جغین و جمعی از نخبگان و فعالان فرهنگی این دو بخش هم‌زمان با ۹ دی در سالن اجتماعات شورای بخش توکهور و هشت‌بندی برگزار شد.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول