اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

شناسایی 700 هزار نفر افراد پرخطر در طرح شهید سلیمانی/ مازندران وارد پیک سوم کرونا نشد

استاندار مازندران از شناسایی ۷۰۰ هزار نفر افراد پرخطر در استان خبر داد و گفت: رصد و شناسایی افراد سالمند و دارای بیماری‌های زمینه‌ای و پایش افراد مبتلا و بیمار برای ردیابی و قطع زنجیره کرونا از اهداف طرح شهید سلیمانی است.

شناسایی 700 هزار نفر افراد پرخطر در طرح شهید سلیمانی/ مازندران وارد پیک سوم کرونا نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، احمد حسین‌زادگان در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان این که خوشبختانه همدلی و وفاق در مجموعه مدیریتی استان و نیروهای فعال در طرح شهید سلیمانی و محدودیت سازی هوشمند کرونایی منجر به وارد نشدن استان مازندران به پیک سوم شده است، افزود: در کنار این توفیق باید گفت آمار مبتلایان کرونایی در استان افزایشی بوده که بیانگر این موضوع است که مردم باید بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و اگر بتوانیم رعایت الزامات را در استان از ۷۰ به ۹۰ درصد برسانیم، به مردم آسیب کمتری می‌رسد.

وی افزود: نهادهای مردمی همچون سپاه، بسیج،  هلال احمر و سمن‌ها در طرح شهید سلیمانی عملکرد قابل قبولی ارائه دادند به‌طوری‌که در قالب کمیته‌های مختلف در قسمت‌های حمایتی و مراقبتی اقدامات لازم صورت گرفت و موجب کاهش آمار در سراسر کشور شد و از ورود مازندران به پیک سوم جلوگیری کرد، ولی مردم ما همچنان باید رعایت کنند.

 

*شناسایی ۷۰۰ هزار نفر افراد پرخطر در استان

استاندار مازندران، از شناسایی ۷۰۰ هزار نفر افراد پرخطر در استان خبر داد و گفت: رصد و شناسایی افراد سالمند و دارای بیماری‌های زمینه‌ای و پایش افراد مبتلا و بیمار برای ردیابی و قطع زنجیره کرونا ازاهداف طرح شهید سلیمانی است.

این مسؤول، رعایت فاصله فیزیکی و اجتماعی، استفاده از ماسک، دوری از تجمعات و دورهمی ها را از راهکارهای کاهش زنجیره این ویروس اعلام کرد و یادآور شد: در مازندران به علت صمیمیت مردم و برگزاری دورهمی‌های خانوادگی افراد بیشتر درگیر این بیماری می شوند.

حسین‌زادگان گفت: اکنون آمار کرونا در سه شهرستان بالا است که بیشترین آمار مربوط به شهرستان آمل بوده و از مردم این شهرستان می خواهیم تا شیوه نامه های بهداشتی را بیشتر جدی بگیرند.

*عملکرد مدافعان سلامت در ایام کرونا باید برجسته شود

محمد صادقی، رئیس سازمان بسیج پزشکی کشور نیز در این جلسه گفت: عملکرد استاندار مازندران در مقوله مقابله با ویروس کرونا در سطوح ملی رضایت بخش است.

وی با بیان این که عملکرد مدافعان سلامت در ایام کرونا باید برجسته شود، یادآور شد: مازندران شرایط متفاوتی با سایر استان‌ها دارد که با همدلی، تعامل و تداوم اجرای مناسب طرح شهید سلیمانی شرایط بهتری در این استان ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول