اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تعیین تکلیف منازل سازمانی در هرمزگان با حضور دادستان بندرعباس

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: پرونده ساماندهی و تعیین تکلیف منازل سازمانی با همکاری دستگاه قضایی در دستور کار استانداری قرار دارد و ساکنان این منازل باید طبق مقررات از آن استفاده کنند.

تعیین تکلیف منازل سازمانی در هرمزگان با حضور دادستان بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نازنین شیبانی تذرجی در چهارمین جلسه بررسی و اتخاذ تصمیم برای تعیین تکلیف منازل سازمانی که با حضور مجتبی قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان برگزار شد،  اظهار داشت: نباید افرادی که در این منازل سکونت یافته آن را ملک شخصی خود بدانند بلکه در زمان مقرر تخلیه تا به دیگر افرادی که در نوبت ایستاده و نیازمبرم دارند، طبق مقررات خاص خود تحویل شود.

شیبانی با اشاره برخی افراد که به طور غیرقانونی از خانه‌های سازمانی استفاده می‌کنند، تاکید کرد: منازل سازمانی فقط باید در اختیار کارمندان قرار گیرد .

معاون استاندار هرمزگان تصریح کرد: افرادی که در منازل سازمانی سکونت دارند ضمن عقد قرارداد و پرداخت اجاره بها باید نسبت به حفظ و نگهداری از آن متعهد باشند.

شیبانی افزود: متولی ساماندهی خانه‌های سازمانی در شهرستان‌ها نیز فرمانداری هر شهرستان است و فرمانداران باید هر 20 روز یک بار اقدامات خود را در گزارشی به این کمیته ارسال کنند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول