اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

فرزام: وزارت به مبلغ جوایز ۹۸ منصفانه نگاه کند/شرایط فنی رقبا در دسترس نیست

سرمربی تیم ملی روئینگ گفت: وزارت ورزش حداقل در این شرایط می‌تواند جوایز سال ۹۸ را پرداخت کند که این موضوع انگیزه همه را بالا می‌برد.

فرزام: وزارت به مبلغ جوایز ۹۸ منصفانه نگاه کند/شرایط فنی رقبا در دسترس نیست

افشین فرزام در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره وضعیت تمرینی روئینگ‌سواران، عنوان کرد: از نظر فنی شرایط خوب است. روالی را طی می‌کنیم تا آمادگی قایقرانان حفظ شود و به صورت پلکانی بتوانیم شرایط را ارتقا دهیم.

سرمربی تیم ملی روئینگ با اشاره به اینکه اردوها از تهران خارج خواهد شد، گفت: در تلاش هستیم برای تمرینات اصلی و مسافت بلند از تهران خارج شویم تا ورزشکاران فشار نهایی و آمادگی را کسب کنند‌. تا این مقطع که در دریاچه آزادی هستیم آمادگی را حفظ کرده‌ایم.


وی درباره محل اردوی جدید، یادآور شد: باید همه شرایط را در نظر بگیریم؛ هم آب و هوا چون اکثر شهرها درگیر سرما هستند و نکته دوم بحث اسکان بچه‌هاست. باید شرایط قرنطینه باشد.

فرزام درباره وضعیت رقبا، عنوان کرد: من ۲ بار حضور در المپیک را تجربه کرده و می‌دانم شرایط تیم‌ها بسیار خاص است. شرایط ما بسیار خوب است و شاید نسبت به دوره‌هایی قبل هم بهتر باشیم اما با توجه به اینکه مدت زیادی است از رقبا خبر نداریم نمی‌توانیم دقیق بگوئیم وضعیت آنها به چه صورت است.

وی افزود: تا در جریان مسابقه قرار نگیریم خیلی دقیق نمی‌توانیم بگوییم چه اتفاقی می‌افتد چون شرایط فنی رقبا در دسترس نیست. موضوع دیگر اینکه زمانبندی کار هم دچار مشکل شده چرا که منتظر هستیم ببینیم مکان مسابقات کجاست. شاید تاریخ مسابقات کسب سهمیه جابه‌جا شود که همین کار را سخت می‌کند. البته ما سعی می‌کنیم از این بحران خارج شویم. نگرانی‌های زیادی برای ما وجود دارد تا بتوانیم سلامتی ورزشکاران را حفظ کنیم.

سرمربی تیم ملی روئینگ درباره اینکه آیا قایقها به دست شما رسید یا خیر خاطرنشان کرد: از وضعیت ترخیص قایق‌ها اطلاعات دقیقی ندارم و فعلا قایق‌ها به فدراسیون نرسیده است.


وی در پاسخ به این سوال که خیلی از مربیان درخواست حمایت مالی از مسئولان ورزش دارند، نظر شما در این باره چیست، گفت: همه فدراسیون‌ها و تمام رشته‌هایی که برای کسب سهمیه و المپیک کار می‌کنند درگیر مسائل مالی هستند.

فرزام افزود: واقعیت این است سعی می‌کنیم وارد این مباحث نشویم چون هدف ما مهمتر است، اگرچه کمک مالی می‌تواند انگیزه تمامی تیم را برای ادامه راه بالا ببرد اما سعی می‌کنیم فعلا تمرکز روی کارمان باشد. وزارت ورزش می‌تواند جوایز سال ۹۸ را حداقل پرداخت و به مبلغ امتیازها منصفانه نگاه کند‌. نمی‌خواهیم توقع زیادی داشته باشیم اما همین که منصفانه نگاه کنند جای دلگرمی دارد.

سرمربی روئینگ گفت: ما انسجام تیمی خوبی در کادر و ورزشکاران داریم که این نقطه قوت تیم است. از ورزشکاران که سخت تلاش می‌کنند و همین طور کمک کادر فنی از جمله فرزین رضایی که از ورزشکاران سالهای قبل از من بوده تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول