اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

انگیزه خدمت به محرومان سند افتخار کمیته امداد است

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: انگیزه خدمت به محرومان به عنوان سند افتخار نهاد مقدس کمیته امداد است که به لحاظ خدمت قابل قیاس با سایر بخش ها نیست.

انگیزه خدمت به محرومان  سند افتخار کمیته امداد است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سید مرتضی بختیاری صبح امروز در نشست با پرسنل کمیته امداد شهرستان عسلویه اظهار داشت: سال روز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی که سردار دل‌های مردم ایران و آزادگان جهان است به نام روز جهانی مقاومت نامیده شده که البته به عنوان روز بصیرت نیز در تاریخ جمهوری اسلامی ثبت شده است.

رئیس کمیته امداد با اشاره به فعالیت های چهل و یک ساله کمیته امداد به محرومین جامعه، افزود: فعالیت در کمیته امداد به محرومین جامعه و به خصوص ایتام یک توفیق الهی است که دارای پاداش مظاعف است.

وی با اعلام این که امدادگری و دستگیری از محرومین جامعه در پیش خداوند از جایگاه مهمی برخوردار است، عنوان کرد: حضرت امام(ره) کمتر از یک ماه دستور  تشکیل نهاد کمیته امداد را صادر کرد که نشان دهنده این است که ضربان قلب حضرت امام(ره) برای محرومین می‌تپید.

بختیاری ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران بر روی دوش محرومین و زجرکشیدگان است و خدمت به آنها دارای پاداش اخروی نزد خداوند سبحان است.

وی عنوان کرد: انگیزه خدمت به محرومان به عنوان سند افتخار نهاد مقدس کمیته امداد است که به لحاظ خدمت قابل قیاس با سایر بخش ها نیست.

رئیس کمیته امداد بیان کرد: با حضور مددکاران در خانواده‌های تحت پوشش این نهاد، زمینه آشنایی مستقیم با مشکلات این خانواده‌ها فراهم و با مشارکت خیرین زمینه رفع مشکلات آنها در حد توان برداشته می‌شود.

بختیاری بیان کرد: فرهنگ خیر و احسان اگر در جامعه‌ای نهادینه شود، آن کشور در مسیر توسعه قرار می‌گیرد که الحمد الله کمیته امداد پرچم دار توسعه خیر و احسان در جامعه است.

وی ادامه داد: معتقدم که از حوزه حمایت عبور کرده و وارد حوزه توانمندسازی شده‌ایم که البته به معنای عدم حمایت از بخشی از خانواده نیست.

رئیس کمیته امداد ادامه داد: حمایت از خانواده‌های دارای بیماری صعب العلاج و سالمندان وظیفه دایمی این نهاد است اما در سایر بخش‌ها، موظف به توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات با رعایت تکریم این خانواده‌ها هستیم.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول